GYZIE Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik heb hem al een tijdje in mijn handtekening staan. Maar ik voeg me eigenlijk af wat jullie er van vinden. Mijn signature: Reageren
David22 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Leuke signature. De zwarte stad in combinatie met de oranje achtergrond past goed bij (het logo van) het forum. Bovendien is het nog eens goed uitgewerkt ook. Wat ik wel jammer vind, is de tekst. Font, kleur en border zijn goed, maar het is veel te groot. Je kan de tekst beter wat kleiner maken, zeker de helft. Vind ik. Verder een hele mooie, simpele signature. Vat dat simpel niet verkeerd op, ik houd daar wel van . Op een schaal van 1 tot 10, krijgt deze signature een 8½ Reageren
Isic Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Leuk. Is het de skyline van New York of niet? Je signature krijg van mij een 9. Reageren
GYZIE Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 (bewerkt) Bedankt voor jullie reacties @GamerRI: nee, het is de Skyline van Miami . Afbeelding die ik heb gebruikt: Bewerkt: 5 december 2009 door GYZIE Reageren
Isic Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Oke wel mooi gemaakt zou ik niet kunnen. Reageren
David22 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Hoe heb je trouwens de skyline van de lucht gescheiden? Geknipt? Of een andere simpele functie? Reageren
GYZIE Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Hoe heb je trouwens de skyline van de lucht gescheiden? Geknipt? Of een andere simpele functie? Gewoon overgetrokken met de pen tool. Is even werk maar dan heb je volgens mij wel het beste resultaat. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Leuk gemaakt hoor Niet al te ingewikkeld, maar wel een mooie uitkomst. Zoals al eerder gezegd de kleuren oranje/zwart is een goeie combinatie, de kleuren maakt het niet te druk. Weinig op aan te merken, strak en duidelijk en het staat ook nog goed bij elkaar! Reageren
jordib12 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Zeer mooie sig, de kleuren passen perfect bij elkaar, mooizo! 9.5/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Erg mooie sig, mooi effect met die 2 kleuren. op de achtergrond dat effect van dat soort zonnetje met geel in je oranje BG is ook er mooi, je tekst valt me een beetje tegen, iets kleiner en hij was perfect geweest. jij krijgt een 9.5-10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.