Isic Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 (bewerkt) Wat vinden jullie ervan? Is me eerste signature met PhotoShop. Bewerkt: 5 december 2009 door GamerRl Reageren
GYZIE Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Hij is erg simpel. De persoon op de voorgrond is zeker erg goed uitgeknipt met mooie scherpe randen. Maar ik zal de persoon op de voorgrond meer bij de achtergrond laten passen, dus iets meer dat bonkerige en groenige. En de tekst past niet echt bij de kleuren van de achtergrond, maar het is ook niet vervelend om te zien. Alsnog is het een best mooie sing en zeker voor een eerste keer. Een 6.7/10 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Ja je had dat mannetje () Op de achtergrond moeten doen (Maar dat weet je niet als beginner) en ik zou iets effecten doen, verder vind ik het al best knap dat je de tekst zo hebt gemaakt (Ik sluit me aan bij GYZIE 6.7/10 Reageren
Isic Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Dat poppetje is van de achtergrond dus heb hem er niet op geplakt. Reageren
Royboow Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Dat poppetje is van de achtergrond dus heb hem er niet op geplakt. Euh, wat heb je dan gedaan behalve de tekst? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.