Jump to content

nieuwe videokaart aansluiten!


propje400

Recommended Posts

hoi, ik heb een nieuwe videokaart gekocht, maar aangezien de gebruiksaanwijzing nogal bagger is, snap ik het niet

ik heb een kabeltje erbij die ik moet aansluiten, ik heb hem al aan de videokaart maar hij moet ook nog in het motherboard, in de gebruiksaanwijzing staat de; S/PDIF-OUT header on the motherboard, WTF? waar is dat.

ik ga niets proberen wat daar heb ik slechte herinneringen aan dus vraag ik het hier maar, voordat ik heb weer verneuk!

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Die S/PDIF-OUT is alleen belangrijk als je via HDMI je videokaart aan wilt sluiten op een TV, aangezien er dan via die HDMI ook meteen geluid mee gaat en je dus geen losse kabels daar voor nodig hebt. Dat kabeltje is dus niet percee nodig, tenzij je bovenstaande wilt doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die S/PDIF-OUT is alleen belangrijk als je via HDMI je videokaart aan wilt sluiten op een TV, aangezien er dan via die HDMI ook meteen geluid mee gaat en je dus geen losse kabels daar voor nodig hebt. Dat kabeltje is dus niet percee nodig, tenzij je bovenstaande wilt doen.

Oh maar dan, bedankt!

Sorry voor de dubbel post, maar als ik de installeer cd erin doe, krijg ik na een tijdje nog geen beeld, als ik de DVI weer in de oude D-Sub doe, krijg ik weer het gewone beeld natuurlijk, maar als ik nu de cd erin stop en klik op de setup, laad hij een paar sec en dan gebreurt er niets, ik weet niet of dit hoort, maar ik krijg in iedergeval geen beeld met de nieuwe kaart, en ik heb hem zeker goed aangesloten.

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je de CD handmatig starten dus aanklikken bij My Computer.

Het kan zijn dat hij niet automatisch laadt.

Jah had ik al gedaan alleen werkt ook niet, ik denk dat het door windows 7 komt.

Probeer je drivers eens van het internet te halen. Die zijn vaak recenter dan op je CD'tje dus het is het proberen waard. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je de CD handmatig starten dus aanklikken bij My Computer.

Het kan zijn dat hij niet automatisch laadt.

Jah had ik al gedaan alleen werkt ook niet, ik denk dat het door windows 7 komt.

Probeer je drivers eens van het internet te halen. Die zijn vaak recenter dan op je CD'tje dus het is het proberen waard. :)

ik zal het proberen alleen ik heb de kaart gisteren gekocht dus moeten eigelijk geen problemen zijn met de versie maar ik zal kijken

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je de CD handmatig starten dus aanklikken bij My Computer.

Het kan zijn dat hij niet automatisch laadt.

Jah had ik al gedaan alleen werkt ook niet, ik denk dat het door windows 7 komt.

Probeer je drivers eens van het internet te halen. Die zijn vaak recenter dan op je CD'tje dus het is het proberen waard. :)

ik zal het proberen alleen ik heb de kaart gisteren gekocht dus moeten eigelijk geen problemen zijn met de versie maar ik zal kijken

alsof ze ook gister zijn gemaakt en die cdtjes gister zijn gebrand :7

gewoon van internet halen, die drivers stammen uit de tijd dat die videokaart werd gemaakt, dus de eerste drivers die uitkwamen sinds de eerste kaarten zijn gemaakt, die zijn dus nu al outdated.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, ze zijn bij de fabrikanten niet constant bezig om nieuwe drivers op hun CD's te branden, dat kost teveel geld en moeite.

lol wat een flikkers ik verwacht gewoon dat ik die juiste drivers erbij krijg maarjah, ik heb nu twee verschillende drivers gedownload en geinstalleert,

PhysX by NVIDIA

en nog een andere NVIDIA driver, geen enkel verschil, natuurlijk installeer ik de drivers wanneer ik de kaart niet aan het beeldscherm heb aangesloten want dan zie ik niets, maar daardoor komt het niet neem ik aan, de koeler van de kaart draai gewoon dus de kaart zou moeten werken?? dus ik denk dat het aan windwos 7 ligt alleen heeft iemand toevallig een driver voor: ASUS EN9600GT ?? voor windows 7 ultimate natuurlijk?

Als die zou werken ben ik blij! Kan ik eindelijk Call of Duty Modern Warfare 2 met kwaliteit spelen.

Bewerkt: door propje400
Link to comment
Delen op andere websites

gewoon op de nVidia site downloaden, je kunt dan gewoon de videokaart aangesloten houden hoor

Het punt is, als ik mijn kabel van het bleedscherm in de nieuwe videokaart duw indeplaats van in mijn moederbord, krijg ik geen beeld dus wordt het onmogelijk om een driver te installeren, verder zei ik al dat ik er al twee gevonden had (op nVidia) alleen die werkten ook niet, meer kan ik er niet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is in ieder geval een pluspunt dat je hem niet zoals GTA TOM in de CD Driver wilde duwen :7

  • Computerexpert:Kijk daar nooit. -

Houden zo, want aan bovenstaande post heeft hij niets. :)

Aniewee, back to zeh subject. Voor je aan de drivers begint, moet je wel kijken of je kaart goed aangesloten zit op de voeding, en in het PCI-e slot. Wat heb je allemaal aan de kaart gekoppeld toen je deze erin stak?

Wat je dus nu doet, is de kabel van de monitor op de uitgang van de videokaart steken, en dan krijg je zwart beeld, maar als je 't aansluit op de uitgang van het moederbord niet? Dan ligt het toch aan de aansluiting van de videokaart, want als je 'm op het moederbord steekt krijg je beelden via de grafische chip die op het mobo zit.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

gewoon op de nVidia site downloaden, je kunt dan gewoon de videokaart aangesloten houden hoor

Het punt is, als ik mijn kabel van het bleedscherm in de nieuwe videokaart duw indeplaats van in mijn moederbord, krijg ik geen beeld dus wordt het onmogelijk om een driver te installeren, verder zei ik al dat ik er al twee gevonden had (op nVidia) alleen die werkten ook niet, meer kan ik er niet vinden.

beschrijf de aansluiting van je monitor eens.

Verder, is de voedingskabel ook wel op je videokaart aangesloten, dit is bij de modernere kaarten ook een vereiste

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...