Jump to content

nieuwe videokaart aansluiten!

Recommended Posts

Geplaatst:

Er hoeft geen voeding aan, staat niets van op de gebruiksaanwijzing, en er is ook geen aansluiting voor, het ligt waarschijnlijk aan de software, ik ben nu bezig met het downloaden van een andere driver, en heb net de oude verwijdert mischien werkt het nu, we zulllen zien.

Geplaatst:

het ligt niet aan je driver als hij het sowieso al niet doet, ik neem ten inste aan dat je de videokaartgoed hebt aangesloten.

Geplaatst:

Is je voeding wel sterk genoeg voor de kaart. Dat er geen extra stoom aansluiting op zit betekend dat de kaart genoeg heeft aan de 75 Watt van je PCI-E slot, maar dan moet je voeding dat nog wel kunnen leveren.

Zit de kaart er echt goed in. Een beetje duwen kan geen kwaad. Niet te hard, maar een beetje druk zetten mag (en moet soms zelfs).

Wat is je voeding en welke kaart heb je gekocht? ^_^

Geplaatst:

Is je voeding wel sterk genoeg voor de kaart. Dat er geen extra stoom aansluiting op zit betekend dat de kaart genoeg heeft aan de 75 Watt van je PCI-E slot, maar dan moet je voeding dat nog wel kunnen leveren.

Zit de kaart er echt goed in. Een beetje duwen kan geen kwaad. Niet te hard, maar een beetje druk zetten mag (en moet soms zelfs).

Wat is je voeding en welke kaart heb je gekocht? ^_^

400w staat op het voeding kastje, verder heb ik 2 hardeschijfen en een cd station, dus moet voldoende zijn, toch?

Processor: Intel® Pentium® Dual CPU E2180 @ 2.00GHz 2.00 GHz

als je dat nodig hebt...

kaart: EN9600GT Asus, 512m GDDR3

Pwoerful Features zie ik nu op de doos staan, daarbij staat Microsoft DirectX 10, Moet ik die dan hebben? Ik zal hem installeren.

shit ik zie nu ook staan A minimum 450W system power supply.

balen xD

Geplaatst:

Hmm vreemd, met een goede 400W Power Supply moet het toch wel te doen zijn, helemaal als het systeem niet op full load draait.

Geplaatst:

ok hij werkt, alleen als ik nu call of duty speel, duurt alles teering lang, bijvoorbeeld het laden van een missie, het overspringen van een beeld naar een ander beeld in het menu, als ik een missie speel dan blijft mijn beeld om de 2 sec 1 sec hangen, de kwaliteit is wel goed, maarjah als ik niet normaal kan bewegen ingame, dan heb ik er nog niets aan. iemand een oplossing???

Geplaatst:

ok hij werkt, alleen als ik nu call of duty speel, duurt alles teering lang, bijvoorbeeld het laden van een missie, het overspringen van een beeld naar een ander beeld in het menu, als ik een missie speel dan blijft mijn beeld om de 2 sec 1 sec hangen, de kwaliteit is wel goed, maarjah als ik niet normaal kan bewegen ingame, dan heb ik er nog niets aan. iemand een oplossing???

heel simpel gezegd, reinstall. als dat al gezegd is, srry te lui om te lezen deze keer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...