Jump to content

idee voor nieuwe protagonist


Flippiedepappie

Recommended Posts

Dat kan ook wel wat leuks opleveren.

En een jongen geboren en opgevoed in de favela's van Rio, lid van de plaatselijke gang.

Alleen is dan nog maar de vraag moet het zich dan in de favela's van Rio afspelen of in de Verinigde Staten?

Bijvorbeeld dat hij gevlucht is naar Vice City of naar San Andreas. :Y

Opgevoed in Rio, gevlucht naar 'The land of Oppurtunity!' voor het verwezenlijken van zijn 'American Dream'.

Passende naam voor hem: Pablo, kan niet zo direct een andere passende Braziliaanse naam bedenken :puh: .

In VC voor het verwezenlijken, blabla, ontmoet wat debielen, schiet die dan af en wordt gedeeltelijk king van Vice :puh: , origineel verhaal? Ik denk niet echt... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan ook wel wat leuks opleveren.

En een jongen geboren en opgevoed in de favela's van Rio, lid van de plaatselijke gang.

Alleen is dan nog maar de vraag moet het zich dan in de favela's van Rio afspelen of in de Verinigde Staten?

Bijvorbeeld dat hij gevlucht is naar Vice City of naar San Andreas. :Y

Opgevoed in Rio, gevlucht naar 'The land of Oppurtunity!' voor het verwezenlijken van zijn 'American Dream'.

Passende naam voor hem: Pablo, kan niet zo direct een andere passende Braziliaanse naam bedenken :puh: .

In VC voor het verwezenlijken, blabla, ontmoet wat debielen, schiet die dan af en wordt gedeeltelijk king van Vice :puh: , origineel verhaal? Ik denk niet echt... :7

Een origineel verhaal bedenken moet Rockstar maar doen,dat is hun probleem. :puh:

En Pablo doet me meer aan Peru denken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een origineel verhaal bedenken moet Rockstar maar doen,dat is hun probleem. :puh:

En Pablo doet me meer aan Peru denken. :7

Een Peruaan kan ook wel iets zijn :puh , opgegroeit in Lima, onder de druk van het dagelijkse leven, onderdrukking door de rijkeren, hij iwl vuchten via mensensmokkel in een groot containerschip naar San Andreas :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het zich afspeelt in Carcer City en dat het hoofdpersonage Mike ( GTA Advance ) is, dat hij is teruggekeerd naar de VS en dat hij in Carcer City gevangen werdt genomen voor zijn daden in Liberty City en dan daar avonturen gaat meemaken ofzoiets :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil als protagonist voor de volgende GTA liefst weer een 'kleurling'( :7 ), omdat ik het kleurenverschil tussen de protagonisten wel belangrijk vind, weer eens een neger zou de variatie in verhaallijn en soort van wel goed doen :) .

Vind jij Luis Lopez geen neger? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil als protagonist voor de volgende GTA liefst weer een 'kleurling'( :7 ), omdat ik het kleurenverschil tussen de protagonisten wel belangrijk vind, weer eens een neger zou de variatie in verhaallijn en soort van wel goed doen :) .

Vind jij Luis Lopez geen neger? :7

Ben jij scheef CG? Die is Latino, dat is meer hoe zeg ik het: café-au-lait :7 .

Latino is geen Zwart en omgekeerd, trouwens maakt het niet veel uit, Luis was niet zo het echte hoofdpersonage-type vind ik en ik ben niet de enige.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil als protagonist voor de volgende GTA liefst weer een 'kleurling'( :7 ), omdat ik het kleurenverschil tussen de protagonisten wel belangrijk vind, weer eens een neger zou de variatie in verhaallijn en soort van wel goed doen :) .

Vind jij Luis Lopez geen neger? :7

Ben jij scheef CG? Die is Latino, dat is meer hoe zeg ik het: café-au-lait :7 .

Latino is geen Zwart en omgekeerd, trouwens maakt het niet veel uit, Luis was niet zo het echte hoofdpersonage-type vind ik en ik ben niet de enige.

Wat zijn de argumenten om hem geen 'hoofdpersonage-type' te vinden? Ik vind dat hij dat wel is. Hij heeft: Humor, goede achtergrond (oftwel beetje crimineel enzo, zoals je verwacht bij een hoofdpersoon in Gta), de juiste uitstraling, ik vind dat hij een goede stem heeft met een mooi accent.

Wat zijn de tegens? :D En om ff ontopic te blijven: Wat zou je van de tegens in een nieuwe hoofdpersoon willen zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de argumenten om hem geen 'hoofdpersonage-type' te vinden? Ik vind dat hij dat wel is. Hij heeft: Humor, goede achtergrond (oftwel beetje crimineel enzo, zoals je verwacht bij een hoofdpersoon in Gta), de juiste uitstraling, ik vind dat hij een goede stem heeft met een mooi accent.

Wat zijn de tegens? :D En om ff ontopic te blijven: Wat zou je van de tegens in een nieuwe hoofdpersoon willen zien?

Ik vind Luis niet echt het hoofdpersonagestype omdat hij zo'n gesloten persoonlijkheid heeft, hij laat niet veel van zich blijken en zijn humor vind ik wat beperkt in tegenstelling tot de andere. Dus daarom vind ik Luis minder geschikt, maar hij was niet slecht, hij sprak tenminste, er zijn wel zwijgzamere types geweest :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil als protagonist voor de volgende GTA liefst weer een 'kleurling'( :7 ), omdat ik het kleurenverschil tussen de protagonisten wel belangrijk vind, weer eens een neger zou de variatie in verhaallijn en soort van wel goed doen :) .

Vind jij Luis Lopez geen neger? :7

Ben jij scheef CG? Die is Latino, dat is meer hoe zeg ik het: café-au-lait :7 .

Latino is geen Zwart en omgekeerd, trouwens maakt het niet veel uit, Luis was niet zo het echte hoofdpersonage-type vind ik en ik ben niet de enige.

koffie met melk :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

koffie met melk :schater:

Dat is een algemene term hoor MM, daarbij ook een zeer leuke :7 .

Dat is een term voor Latino's, wat eigenlijk een andere naam is voor de huidskleur van Mexico - Venezuela :7 .

Dat wist ik wel hoor, ik vond het wel een leuk dingetje d:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil als protagonist voor de volgende GTA liefst weer een 'kleurling'( :7 ), omdat ik het kleurenverschil tussen de protagonisten wel belangrijk vind, weer eens een neger zou de variatie in verhaallijn en soort van wel goed doen :) .

Vind jij Luis Lopez geen neger? :7

Ben jij scheef CG? Die is Latino, dat is meer hoe zeg ik het: café-au-lait :7 .

Latino is geen Zwart en omgekeerd, trouwens maakt het niet veel uit, Luis was niet zo het echte hoofdpersonage-type vind ik en ik ben niet de enige.

Je wilde een kleurling, en Luis is een kleurling. Daar doelde ik op :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

het idee van politieagent is wel leuk maar mischien dan een fib agent die dan eigenlijk dingen doet met zijn macht om mensen waar hij problemen mee heeft tevreden te houden.zoals iemand die belangerijk is onterecht arresteren(bijvoorbeeld een politiek iemand om hem in slecht daglicht te stellen)

je kunt met zo iemand veel kanten op ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Precies jongen, zoiets bedoelde ik dus ook.

Uitkijken wordt het dan voor Thomas Stubbs:).

Over het volgende idee twijfel ik zelf ook omdat het heel sterk afwijkt van het gebruikelijke patroon in gta, maar toch heeft het voor mijn gevoel iets:

het verhaal begint als een detective: er is een zeer mysterieuze moord gepleegd en je kunt praten met verdachten, aantekeningen maken, combineren...na ongeveer 1/4de van het spel biegt de dader het op. Maar de protagonist zit kwijlend van genoegdoening te luisteren: hij is het om bepaalde redenen helemaal met de dader eens. Dan beschermd hij de dader, tot ongenoegen van een gang die hem daarom vervolgd. Voor bescherming moet hij zich wenden tot een andere gang, maar in ruil daarvoor moet hij wel klusjes opknappen. Ondertussen moet hij een raadsel oplossen die van wereldbelang is.

Is het eerste gedeelte van het spel dan heel saai? Nee want te gelijkertijd gebeuren er allerlei bloedstollende incidenten die de aanleiding zijn dat de protagonist het met de dader eens is. :)

En anders doen ze gewoon een mafiosi met spaghetti uit z'n oor idd.;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je kan inleven in het verhaal dus goed is uitgeschreven kan zoiets niet saai zijn, maar het is meer iets voor een ander soort game en niet GTA, je hebt het zelf al gezegt, zoiets hoort ergens anders thuis, maar het verhaal staat me wel aan, zelf heb ik oo kal een immense verhaallijn uitgesptippelt voor een GTA-achitge :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...