Jump to content

idee voor nieuwe protagonist


Flippiedepappie

Recommended Posts

Ik dacht zelf aan dit : (dit is een beetje mijn gedachte ^_^ )

Protagonist : Jerry Kapowitz

(de zwerver die de diamanten vindt in de eind missie van TBoGT )

Stad : Vice City

verhaal:

Jerry Kapowitz is naar zijn vonst van de diamanten van LC naar VC verhuist en is daar zijn eigen wapen winkel en drank winkel begonnen. helaas was dit voor korte tijd, de Ancellotti family wilt zijn diamanten terug en gaan naar VC om Jerry een lesje te leren. de Ancellotti's laten zijn winkels tot aan de grond toe afbranden. Nu gaan de Ancellotti Jerry zoeken maar die weet dat ze hem komen halen en verschuilt zich voor de Ancellotti's bij zijn broer Micheal Kapowitz. ondertussen hebben de Ancellotti's de zoektocht niet opgegeven en hebben het huis van Jerry ook tot de grond toe laten afbranden. de Ancellotti hadden ook onderdak gevonden bij de leider van de Ancellotti family in VC. Jerry laat het er niet bij zitten en beland in een overlevingsweg voor de Ancellotti's

hopelijk vinden jullie het wat. het is maar een beetje in elkaar geknutselt :tu::puh:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

mijn verhaal:

hoofdpersoon james gregson

je bent de baas van een fammilie(mafia)maar ondertussen doe je zaken waar je leden niets van afweten.je probeert bij een machtigere fammilie onderbaas te worden en verraad daarom je belangerijkste leden. wanneeer je onderbaas bent van de andere fammilie komen de paar leden van de oude fammilie bij elkaar ze stichtten een nieuwe fammilie en keren tegen jou.de baas van de fammilie waar je nu inzit gaat dood.het is nu aan jou om de grootste mafiaoganisatie ter wereld staand te houden...

En dat is niet makkelijk als iedereentegen jou is :tu:

:dans::dans::dans: wat een pracht verhaal :dans::dans::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn verhaal? :7

Je speelt Simon Paratelli, een Italiaan wonende in El Tello, één van de steden in Los Vatagos(ik heb de naam opgezocht en vertaald later, blijkt het: 'Het Vermogen' te nomen, mooie naam voor een staat die onder fraude, mafia en gangs lijd niet? :7 ), er is iets misgelopen in een deal tussen de 9 grote corpleiders,waardoor ze op het eigen terrein een volgende deal moeten houden, echter wordt er een aanslag gepleegt en steekt de ene corp het op een andere, waardoor 4 fronten worden gevormt, de stad gaat er onder leiden, Simon is verantwoordelijk om samen met zijn vriend een deal te sluiten Juan S. en zijn medegezel op de Forston Bridge, een vervallen brug tussen El Tello en Las Nergo, de ene gecontroleerd door de Bouvier Angels(jouw gang) en de andere door de Bellars(vijanden), de deal mislukt en Simon wordt in zijn schouder en net boven de long geraakt, zijn beste vriend Carlo kan hem in spoed naar het ziekenhuis brengen... maar het verhaal wordt in cutscenes in meerdere perspectieven verteld waardoor sommige zaken duidelijker worden...

Simon wordt ongeveer 6 maanden later uit het hospital ontslagen, mar ondertussen is er veel verandert in Los Vatagos, de eenheid is verandert in chaos, gangs controleren de straten en strijden continu om de macht, allemaal veroorzaakt door de mislukte deal tussen de corpleiders, Simon mag van Carlo niet in El Tello blijven, het is er te gevaarlijk voor hem en hij zal naar een ganglid in het epicentrum van zijn gang worden gebracht in Los Nandos, de hoofdstad van Los Vatagos, een stad 5 keer zo groot als El Tello en waar de problemen ook al zovele keren groter zijn, Simon zal door heel LV worden gesleurd om Tayl Poronia, zijn corpleider te kunnen redden en beschermen en uiteindelijk zal hij de oorzaak en schuldige achter de aansagen en mislukte deals kunnen vinden...

Ik ben al 1.5 jaar aan het verhaal bezig, merk je misschien wel, maar het gaat wel heel wat verder dna hier verteld, dit is een hele gevatte samenvatting :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...