djbob Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 Ik had de Ase aan gtaverslaafde gegeven maar bij hem schijnthet dat er een virus inzat (ik hat het van de officiele site). Mijn scanner vind echter nix. Weten jullie mischien hoe ditzit? bijv dat er via msn een virus in komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 Er kan via ASE geen virus binnenkomen echter misschien wel via MSN inderdaad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 Weet je misschien hoe ikdat kan verkomen da ter via msn wat binnenkomt? en is het dan altijd. Kan ik het bijv opnieuw versturen dater dan misschien geen virus in zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 -geen nieuwe versies van MSN plus gebruiken. -geen bestanden ontvangen van onbekende. -niet rondstrooien met je gegevens. Mischien had hij al een virus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2003 tja.. ik had idd pas (week geleden ) msn plus geinstalleerd en ja daar zat spam in , spyware : me hele comp zat onder . De start pagina kon niet terug naar www.xs4all.nl en uit eindelijk heb ik die spam site (www.mysearchnow.com volgens mij) via de firewall geblokkeerd en de spyware er via add-aware van lavasoft afgehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2003 Zo'n probleem had ik ook! Nieuwe versies van MSN plus niet downloaden!! (alleen de echte MSN van Microsoft downloaden, die is wel goed!) Tegen spyware raad ik je aan Spybot Search and destroy te downloaden http://www.safer-networking.org/ Die werkt beter dan Ad aware. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2003 ik download ook echt nooit plus meer!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hoite Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2003 ik heb msn + ook maar zonder de spyware je kunt dit doen door bij de installatie, bij dat verhaaltje waar je ja op moet zegge moet je nee doen en dan installeren, dan doet ie het zonder de spyware ps. spyware kun je het beste verwijderen met ad aware www.lavasoft.nl ook als je denkt dat je geen spyware heb moet je altijd ff proberen wel altijd de nieuwste ref files downloaden in het hoofdscherm onderaan mzzl drmee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 30 december 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2003 ja, thnx, ik heb het ook weer deleted met ad aware. En bedankt voor die msn+ tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
angelo Geplaatst: 5 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2004 ja bedankt. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2004 angelo, geen onnodige posts plaatsen he!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
angelo Geplaatst: 6 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2004 waarom is dat onodige post? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 Hij is bang dat we hem inhalen.....whahaaha Grapje hoor.... ----> onnodig bericht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 ff normaal doen anders kick ik je, neophyter. En betreft die onnodige posts: als jij de topic had gestart, dan is hetnoormaal , mar als je bij elke topic ff wat zegt zoals ow ok of bedankt! is dat beetje spam! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 Zowry hoor... maar je mag toch wel bedankt zeggen...--> zei angelo Daar gaf jij ook commentaar op... Maar jah....ik bied mijn excuses aan .... sorry kBen hier net nieuw...dus moet ff veel berichies sturen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.