Jump to content

huisje gebouwd [Updated]

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

huis gebouwd met wat meubels erin in keuken en woonkamer.

post-115108-126009405338_thumb.jpg

post-115108-12600940915_thumb.jpg

post-115108-126009411727_thumb.jpg

post-115108-126009414275_thumb.jpg

post-115108-126009416922_thumb.jpg

post-115108-126009419621_thumb.jpg

post-115108-126009422679_thumb.jpg

post-115108-126009425675_thumb.jpg

post-115108-126009428593_thumb.jpg

post-115108-126009432534_thumb.jpg

post-115108-126009436136_thumb.jpg

post-115108-126009443195_thumb.jpg

post-115108-126019019746_thumb.jpg

post-115108-126019021055_thumb.jpg

post-115108-126019021585_thumb.jpg

post-115108-12601902212_thumb.jpg

post-115108-126019025295_thumb.jpg

post-115108-126019025907_thumb.jpg

post-115108-126019026422_thumb.jpg

post-115108-126019027081_thumb.jpg

Bewerkt: door henkjansmith
Geplaatst:

Zo, dat ziet er niet verkeerd uit... Model je al langer? Eigenlijk heb je alles wel goed gedaan, goede models, goede materials, alleen hier en daar mist een texture.. Heb je ook geprelight? Ga zo door :).

Geplaatst:

Eindelijk een echte mod! Dit is beter dan al die 'Nederlandse auto mods'.

Het ziet er echt goed uit, de textures zijn goed geplaatst en de models zijn ook gedetailleerd. Het ziet er ook bijzonder goed uit in GTA. Heb je ook nog een doel met dit huisje?

Geplaatst:

Ziet er erg mooi uit, is alles zelf gemaakt of heb je ook bestaande objecten uit SA gebruikt? Het heeft alleszins dezelfde stijl als de andere huizen in SA, wat het mooi éénvormig maakt. :tu:

Keep it up!

Geplaatst:

nou ik model nu zeker 2en half jaar:d kben van plan een redelyk groot interior te maken en dat zal best lang duren:p... En dan een groote villa voor de buitenkant. En die villa komt weer op een mooi eilandje:d en als dat goed gaat. Dan souk graag willen leren scripten want t enigste wat ik kan in de scripting scene is coordinaten veranderen:p... En alle models syn 100%selfmade.

Geplaatst: (bewerkt)

sorry hoor revolution maar ik word echt helemaal ziek van jou reacties, heletijd over die NL wagens. je haat ze, dus praat er dan niet over.

Bewerkt: door Jerryosswest
Geplaatst:

sorry hoor revolution maar ik word echt helemaal ziek van jou reacties, heletijd over die NL wagens. je haat ze, dus praat er dan niet over.

Ik begon er niet over, ik ben het gewoon eens met de persoon die erover begon. En trouwens, het is de keiharde waarheid. De laatste tijd word het hier overspoeld met zulke mods!

Geplaatst:

huis gebouwd met wat meubels erin in keuken en woonkamer.

[het zou cool zijn mocht het ook werken voor een playstation wat natuurlijk niet gaat /quote]

Geplaatst:

Oké, respect hiervoor!

Op het forum komen als beginner met gelijk al zulke modellen.

De bank is mooi gemaakt, goed model, mooie rondingen. Textures kloppen allemaal.

Enige minpuntje is de textures van de ramen zelf, het glas. Ik weet niet wat je daar nog mee gaat doen..

Neem een :bier:

>>> Door DaBeast: Je smiley gefixed :7 .<<<

Geplaatst:

Ik ben het met RD eens, als ik eerlijk mag zijn dacht ik toen ik de titel zag ook van "och och, weer een nieuwe die denkt te kunnen moddelen." Maar ik heb me heel zwaar vergist. Ziet er strak uit, KUTGW (Y)

Geplaatst:

Oké, respect hiervoor!

De bank is mooi gemaakt, goed model, mooie rondingen. Textures kloppen allemaal.

Enige minpuntje is de textures van de ramen zelf, het glas. Ik weet niet wat je daar nog mee gaat doen..

Neem een :biertje:

hmm dat van die ramen ben ik wel met je eens ik weet eigelyk niet precies watk ermee ga doen:p maar een ding is seker niet doorzichtig want dit word een interior die je via een enex binnendringt ... Maar ik denk wel datk gordynen en luxeflex ervoor ga plaatsen.:D of mischien heeft een van julie tips
Geplaatst:

Oké, respect hiervoor!

hmm dat van die ramen ben ik wel met je eens ik weet eigelyk niet precies watk ermee ga doen:p maar een ding is seker niet doorzichtig want dit word een interior die je via een enex binnendringt ... Maar ik denk wel datk gordynen en luxeflex ervoor ga plaatsen.:D of mischien heeft een van julie tips

Kijk anders eens hoe ze dat bij rockstar oplossen.

Ik zou zelf proberen een screenshot van de "buitenwereld" waar het huis staat er tegenaan plakken en kijken of dat werkt ;).

Maar waarom eigenlijk via een enex? Het kan makkelijk zonder toch?

Geplaatst:

Oké, respect hiervoor!

Kijk anders eens hoe ze dat bij rockstar oplossen.

Ik zou zelf proberen een screenshot van de "buitenwereld" waar het huis staat er tegenaan plakken en kijken of dat werkt ;).

Maar waarom eigenlijk via een enex? Het kan makkelijk zonder toch?

Nou:D eerlijk gezegt heb ik het liever zonder enex maar... aangezien ik heel vaak crashes heb gehad puur vanwege dat er teveel in een keer geladen moet worden heb ik toch maar besloten om hetmet een enex te doen:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...