.NightFlower Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Ik had vanmiddag de pc geformatteerd en een schone windows installatie gedaan. Alles werkt weer, ik heb meteen maar die usb's uitgeprobeerd en er kwam geen foutmelding dus dat werkt ook weer normaal Ik heb nu weer Avast! Antivrirus en Malwarebytes Anti-Malware. Kan ik daarnaast nog een anti spyware programma installeren? Of wordt het dan teveel? Reageren
Emaitroy Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Ik had vanmiddag de pc geformatteerd en een schone windows installatie gedaan. Alles werkt weer, ik heb meteen maar die usb's uitgeprobeerd en er kwam geen foutmelding dus dat werkt ook weer normaal Ik heb nu weer Avast! Antivrirus en Malwarebytes Anti-Malware. Kan ik daarnaast nog een anti spyware programma installeren? Of wordt het dan teveel? dat is een beetje onzin vind ik, als je gewoon een goede virus scanner hebt (ik ken die van jou niet echt) dan is dat wel voldoende Reageren
.Senne Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Eén realtime virusscanner en één malwarescanner voor wanneer de realtime scanner toch dingen doorlaat is de perfecte combinatie, meer is niet nodig. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ik heb laatst mijn usb geformatteerd, maar wel eerst mijn school bestanden naar bureaublad gekopieerd. Daarna weer terug gezet, alleen ik heb het idee dat er nog steeds iets van een virus op zit. Want op verschillende computers op school krijg ik een virus melding en toen ik malware liet scannen had hij een trojan in quarantaine gezet wat in dreamweaver zat. Aangezien ook al die html bestanden ook op mijn usb staan, vraag ik me nu af of dat virus in mijn documenten van shool kan zitten? En is het nog gevaarlijk? Want ik kan moeilijk al mijn school bestanden verwijderen.. Reageren
Ghosty Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Clean de files. Bij eset kan ik dat gewoon doen, bij AVG echter (heb ik ook gehad) worden bestanden zo goed als onbruikbaar nadat je zegt dat hij niet moet verwijderen e.d. Ik zou gewoon die files verwijderen, en de html-codes opslaan op het forum in je foruminstellingen. Het verspreidt zich, en zolang jij niks doet gaat dat gerust door. Ik zou er een expert bijhalen, want je weet zelf niet goed wat je moet doen terwijl een expert dit probleem zo opgelost kan hebben. Wel voor een prijsje, maar dat liever dan dat ik mijn pc + schoolbestanden kwijt ben. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Clean de files. Bij eset kan ik dat gewoon doen, bij AVG echter (heb ik ook gehad) worden bestanden zo goed als onbruikbaar nadat je zegt dat hij niet moet verwijderen e.d. Ik zou gewoon die files verwijderen, en de html-codes opslaan op het forum in je foruminstellingen. Het verspreidt zich, en zolang jij niks doet gaat dat gerust door. Ik zou er een expert bijhalen, want je weet zelf niet goed wat je moet doen terwijl een expert dit probleem zo opgelost kan hebben. Wel voor een prijsje, maar dat liever dan dat ik mijn pc + schoolbestanden kwijt ben. Ik heb het kunnen scannen met Avast en Malwarebytes, er is wel wat gevonden en verwijderd. Ik heb geen meldingen meer gehad, dus ik hoop dat het virus er nu echt uit is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.