jordib12 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Kvind hem wel goed, maar de kleuren zijn ietwat minder, de onderste balk is wel handig maar als je nu nog wat verduidelijkheid in steekt, komt ie goed! punten: 6/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Ik vind hem eigelijk.... Fantastisch, zou je een tut kunnen schrijven hoe je die onderbalk maakt? BTW: De sig is erg goed gelukt, mooie effecten in de BG. mooie kleuren. de auto past goed bij de achtergrond en de onderbalk maakt het geheel xtra mooi, omdat ik dit eigenlijk nog nooit eerder heb gezien... Tptaal een 8.5 - 10 Reageren
Ghosty Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Ik schrijf wel een tut als meerdere mensen animo hiervoor krijgen. Ik ben overigens geïnspireerd door Remi-X, wie dit al een langere tijd heeft. Houd de Tutorial-gebied in ieder geval in de gaten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.