Crusher!! Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Eahj, Ik heb iets heel raars. zodra er iemand aan/afmeld op msn wordt mijn beeld ff zwart 1seconde. dat is uiterst iritant als je 252 contact personen hebt. onder het gamen heb ik er geen probleem mee. wie kan me vertellen wat het is en hoe ik het kan fiksen. want nu stoor ik me er egt aan. BTW: Met Xfire heb ik het zelfde. Greetz Crush. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Drivers van je videokaart goed geinstalleerd? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) Drivers van je videokaart goed geinstalleerd? Ja ik heb de laatste UPDATES Bewerkt: 7 december 2009 door Crusher!! Reageren
Crusher!! Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 (bewerkt) Ik heb de laatste UPDATES Edit : wat moet ik nu doen om het te fixen dan? Edit2 : SHIT! verkeerde knop. Bewerkt: 7 december 2009 door Crusher!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.