j0uk3 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) Hallo mede GTAforum'ers , Ik heb gister BF 1943 gekocht (PS3) Nu zag ik ene paar mensen uit een vliegtuig springen, waarna ze vervolgens hun parachute openden. Maar als ik uit het vliegtuig spring ga ik dood , hoe moet ik die parachute openen? En nog ene vraag: Zijn er nog meer wapens dan, Rifle, Machine gun, Sniper? >>> Door Visser123456789: Verplaatst naar Online Games<<< Bewerkt: 17 december 2009 door j0uk3 Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Je moet driehoekje indrukken om je parachute te openen terwijl je in de lucht bent. En er zijn ook meerdere wapens alleen zijn dat wel secundaire wapens. je hebt bijv nog een rocket launcher, pistol, zwaard. en dat is het ongeveer. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 dus het is gewoon driehoekje als ik uit het vliegtuig spring druk ik alle knoppen in omdat ik niet wist welke het was hehe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.