Jump to content

Gta 4 vraagje.


Truckstar

Recommended Posts

Hey, ik heb een vraagje over gta 4. ik heb hem een keer geleend van een kameraad van me en toen heb ik perongeluk zijn keycode gebruikt naja heel gedonder mee gehad ik heb rockstar games en al opgebeld. was geen probleem dit dat.. naja spel terug gegeven aan hem en nooit weer van gehoord dus zal wel dat hij ook nog gebruik kunnen maken van die serail.

ik heb gelijk alles verwijdert van me computer.

maar nu wil ik graag zelf gta 4 kopen.

hoe doe ik dit want waarschijnlijk staan die acount van rockstar games social club nog op mijn email.

en ik heb nog een acount op windows live.

kan ik gewoon een nieuwe maken?

want ik heb liever niet dat ik die oude acounts gebruik en dat ze bijvoorbeeld zien weer een nieuwe serail en dat ze me blokken ervan. ja ik weet niet of dat kan maargoed,

hopelijk snappen jullie dit?. of moet ik gta 4 maar gewoon vergeten?

en dan nog iets kan ik met met computer systeem gta 4 wel goed draaien?

bij mij trilde die iets.. maar dat kon ook komen omdat ik mijn luchtkoeler op low had staan. en dat die daarom overhit raakte.

alvast bedankt mvg.

Link to comment
Delen op andere websites

die is goed zat.

Verder kan je gewoon hetzelfde account blijven gebruiken, je krijg GEEN problemen met de serial oid omdat jullie nog steeds in dezelfde regio zitten, als jij nou in amerika woonde en hij in taiwan was het een ander verhaal geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een serail gebruikt toen ik dat spel van me maat heb geleend. ik kon ook online enzovoort,

Wel raar wat hij heeft gezegt dat hij ook online kon.. dus dan zou hij zijn serail al moeten hebben geactiveerd.

en dan zou ik er gta toch niet eens kunnen instaleren/online spelen?

Maar ik ben dus bang dat die socials club en windows live.

nu aan mijn IP: is gekoppelt.

Maar ik kan dus morgen gewoon gta kopen en een nieuwe rockstar live acount aanmaken en een windows live op een andere email.

en het spel spelen zonder problemen? Neem liever niet het risico dat ik die oude waar ik al een serail op heb gebruikt weer ga gebruiken.

Bewerkt: door Truckstar
Link to comment
Delen op andere websites

je kunt met je huidige accounts ook zonder problemen spelen, dus waarom je het jezelf zo enorm moeilijk maakt door weer neiuwe accounts te maken is mij een raadsel.

ookal gebruik ik een nieuwe serail is dat geen probleem nee?

ik zag net ook dat gta 4 nog al veel problemen geeft klopt dit?

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil wel online:P

maargoed dat klinkt me allemaal iets te ingewikkeld veel verstand heb ik niet zo van dat allemaal.. moet gewoon kunnen instaleren en hij moet het doen haha:P

ikga toch maar voor moderware fare 2.

toch bedankt:)

(slotje?)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik wou graag vragen,wat het uit maakt als je een serial 2 keer gebruikt?

want ik heb IV geinstaleerd op 3 verschillende PC´s:P

En ff over Truckstar welke provider heb je? Want als je bijv. Ziggo heb die wisselt om de 1 à 2 maanden IP-adressen om.

Dus dan hoef je niet bang te zijn…

Maar zowiezo snap ik niet waarom je er nou zo een punt van maakt je kan je LIVE acc wereldwijd gebruiken.(met uitzondering van een paar landen)

Ik gebruik mijn LIVE account voor MSN, XBOX,en PC games!

Dus je kan hem gewoon gebruiken!

Bewerkt: door sancar
Link to comment
Delen op andere websites

ik wou graag vragen,wat het uit maakt als je een serial 2 keer gebruikt?

want ik heb IV geinstaleerd op 3 verschillende PC´s:P

Je kan ze dan op alle drie de PC's spelen normaal, maar je zal niet tezamen online kunnen, want je betaald namelijk voor één spel, en dus kan je daar niet met verschillenden tegelijk van profiteren.

Je LIVE ID wereldwijd gebruiken kan geen kwaad, de topicstarter is gewoon ongerust voor niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...