Michael_Scofield94941 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Hey Ik vraag me af hoe je in de politie database criminelen kan zoeken met behulp van een foto. Er staan 2 opties, zoeken met naam en zoeken met foto. Als ik zoeken met foto selecteer, dan zegt hij dat hij connecteerd met wireless device en dan zegt die : no photos found Wat moet ik doen ? Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 die werkt ook alleen maar bij een bepaalde missie, omdat je dan een foto hebt Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2009 die werkt ook alleen maar bij een bepaalde missie, omdat je dan een foto hebt En als je na de missie een foto maakt ? Je kan foto's maken met de gsm, maar werkt dat dan ? Reageren
jobator Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Nee. om deze nee wat beter te formuleren: Je kan idd fotos maken,maar je kan deze niet opslaan En heb je dus ook geen fotos op je telefoon,dus als de politie computer in de wagen contact maakt met je telefoon vind hij geen foto's... Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Nee. om deze nee wat beter te formuleren: Je kan idd fotos maken,maar je kan deze niet opslaan En heb je dus ook geen fotos op je telefoon,dus als de politie computer in de wagen contact maakt met je telefoon vind hij geen foto's... Oh, ok Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.