Jump to content

savegame installeren


bert.b

Recommended Posts

Ik neem aan dat je het over de PC hebt? Je kunt hier de uitleg vinden voor de PS3.

Je kunt een savegame voor de PC zo installeren:

  1. Maak een backup van al je savegames
    • XP: C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\
    • Vista: C:\Users\User\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\

[*]Download xLive Wrapper

[*]Kopieer het in de GTA IV map: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\

[*]Plaats de gedownloade savegames in je savegame directory

  • XP: C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\
  • Vista: C:\Users\User\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\

Overigens is dit geen technisch probleem. Verplaatst naar General. Succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook xliveless installeren. Daarbij moet je handmatig xlive.dll in de hoofd GTA IV map plaatsen (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV), daarna plaats je de savegames in de volgende map (je zal de map savegames wsaarschijnlijk nog moeten aanmaken):

Windows 7: %GEBRUIKER%\Documents\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Windows Vista: %GEBRUIKER%\Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Windows XP: %GEBRUIKER%\Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

het lukt gewoon niet ik heb die savegame in de map documenten/rockstar/gta IV geplaatst. maar wat moet ik met die xlive wrapper doen als ik die opstart dan komt er een schermpje met een rijtje bestanden en dat gaat dan weer weg. en dan start ik gta maar dan begint hij bij het begin.nu ben ik alles kwijt want mijn oude savegame doet het ook niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

het lukt gewoon niet ik heb die savegame in de map documenten/rockstar/gta IV geplaatst. maar wat moet ik met die xlive wrapper doen als ik die opstart dan komt er een schermpje met een rijtje bestanden en dat gaat dan weer weg. en dan start ik gta maar dan begint hij bij het begin.nu ben ik alles kwijt want mijn oude savegame doet het ook niet :N

Er staat duidelijk dat de savegame moet worden geplaatst in de map:

documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames, en niet in:

documenten/rockstar/gta IV ; ik heb ze pal onder elkaar gezet zodat je duidelijk kan zien dat je de savegame in de verkeerde map hebt geplaatst.

Tevens moet je xlive.dll in de installatiemap van GTA IV plaatsen, als je dan GTA IV opstart moet je dit doen m.b.v. het bestand LaunchGTAIV.exe (het is handig daarvan een snelkoppeling te plaatsen op je bureaublad), je zal merken dat 'Rockstar Games Social Club' en 'Games for Windows LIVE' niet worden gestart als je het spel start. Als het goed is heb je de wrapper dan niet nodig.

Dat is ook precies wat ik had gedaan.

De savegames stonden gewoon in het balkje Load.(Ingame)

Alleen die savegames deden het gewoon niet.

Couldn't Load ofzoiets:/

Heb je xlive.dll in de installatiemap van GTA IV geplaatst en het spel opgestart met LaunchGTAIV.exe?
een vraagje: als ik de savegame van de ps3 download(100% compleet) krijg ik dan ook alle bij horende trophies?

als vast bedankt voor het antwoord

mvg jan

Ik heb het spel niet op de PS3, maar volgens mij werkt dat hetzelfde als de achievements voor de PC. Deze zijn gekoppeld aan je on-line account. Behaalde Trophies en Achievements staan volgens mij dan ook niet in de savegame maar op je on-line account, zoals Games for Windows LIVE, dat zal voor het PS3-netwerk wel hetzelfde zijn. Die trophies zal je dus zelf moeten halen en eenmaal behaalde trophies zullen ook nooit meer van je account verdwijnen, het maakt niet uit of je dan een nieuw spel o.i.d. start.

Kort & krachtig: Nee, trophies (en achievements) staan niet in savegames.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb xlive.dll en de savegame in de mappen geplaatst waar ze moeten staan. dan start ik gta op met launcherGTAIV. dan zegt ie "GTAIV werkt niet" hoe kan dit?

voer het spel eens als administrator uit(rechter muisknop> als administrator uitvoeren)

Probeer het anders i.c.m. FileCheckFix.asi. [meer informatie]

Dat zit standaard al in XLiveless if im correct

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je xlive.dll in de installatiemap van GTA IV geplaatst en het spel opgestart met LaunchGTAIV.exe?

Jazeker!!

Ik zal nog eens hervatten.

Anders zijn die savegames gewoon verkeert Gecomprimeerd.

voila, je hebt ze neit eens uitgepakt.

verder als je al een dubbelpost maakt hoef je niet nog eens direct er achterna te posten dat je een dubbelpost hebt gemaakt.

>>> Door Hanneswasco: Bij deze heb ik zijn tripplepost verwijderd. :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je xlive.dll in de installatiemap van GTA IV geplaatst en het spel opgestart met LaunchGTAIV.exe?

Jazeker!!

Ik zal nog eens hervatten.

Anders zijn die savegames gewoon verkeert Gecomprimeerd.

voila, je hebt ze neit eens uitgepakt.

verder als je al een dubbelpost maakt hoef je niet nog eens direct er achterna te posten dat je een dubbelpost hebt gemaakt.

>>> Door Hanneswasco: Bij deze heb ik zijn tripplepost verwijderd. :puh:<<<

bedankt het is gelukt alleen geen geluid.hoe kan dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij wild.

BTW heb ze uitgepakt!!

Hoe kan jij nou weten dat ik dat niet gedaan heb?

Omdat ik het hier niet omschrijf?

Gast ik zal hier niet eens komen vragen als het wel gelukt was weet je :)

Ik installeer gewoon GTA IV weer opnieuw!

Bewerkt: door Badora01
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...