Miek Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Hallo, Ik kreeg net een mail van een account, mijn muziek video die ik heb upgeload op YouTube is 400,000 keer bekeken, en hij wil mij het volgende aan bieden: Offer regarding your channel -- re: 'Audioswap' sponsorship. MiekProductions, Hi from Southern California. I'm with T1 Recordings, you can check our youtube page for more info. To promote our music, we are actively partnering with holders of youtube account that get a lot of views. So I have a question I'd like to ask you -- could we PAY YOU to use our music on your channel, via the youtube 'Audioswap' feature? I can hereby offer you $30 (thirty US dollars) to make a permanent 'Audioswap' of your "Untouched - The Veronicas" video to our music. If you might be interested, please simply send me a note back here to this youtube account. And if you have stuff to ask about this, no problem, just respond to this message. Thanks very much for reading this message. With Regards, Maya / Track One Recordings Wat moet ik doen??? Reageren
Ghosty Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Je kunt beter vragen wat je beter niet kunt doen. Ik zou op het internet kijken, probeer zoveel mogelijk informatie over hun te krijgen. Geef geen persoonlijke dingen weg, en heb goed nagedacht voor dat je iets terugstuurt. Suc6! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Lijkt mij niet een erg nette mail, als iemand echt geïnteresseerd is en serieus wilt betalen dan denk ik dat ze wel een nettere mail kunnen schrijven. Reageren
Miek Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Het ziet er wel degelijk uit: http://www.youtube.com/user/trackonerecordings Reageren
Jowx Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Schopje naar B&G.. Wooosh.. Reageren
Ghosty Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Je hebt iemand nodig die van wanten weet. Zodat je niet in scam trucs valt. Dit soort dingen zijn natuurlijk handig, maar ze kunnen ook je bankrekening plunderen als je niet voorzichtig bent. Zorg gewoon voor iemand met goed verstand van zaken die je hierbij helpt. Mochten ze kwaadwillend zijn, ben je tenminste niet al je spaarcentjes kwijt. Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Het is heel simpel: T1 recordings wil dat jij hun muziek gebruikt voor video's om die zooi te promoten. Het is maar net of je 30 dollar wilt of een video met fatsoenlijke muziek Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 30 dollars lijkt mij het eigenlijk niet zo waard. En om die 30 dollars op jou rekening te zetten hebben ze volgens mij jouw bankinformatie nodig. En iedere klungel kan een youtube pagina maken die er geloofwaardig uitziet. Ik zelf zou het niet doen. Maar de keuze ligt uiteraard bij jou. Reageren
AwiVC Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 30 dollars lijkt mij het eigenlijk niet zo waard. En om die 30 dollars op jou rekening te zetten hebben ze volgens mij jouw bankinformatie nodig. En iedere klungel kan een youtube pagina maken die er geloofwaardig uitziet. Ik zelf zou het niet doen. Maar de keuze ligt uiteraard bij jou. Om geld over te maken heb je een rekeningnummer nodig, met dit rekeningnummer kunnen ze niks.. Maar voor zo'n bedrag.. als je het echt niet vertrouwd laat je ze het overmaken via Paypal, lijkt me toch mooi meegenomen $30,- en jij hoeft er vrijwel niets voor te doen, weet alleen niet hoe legaal het is dat jij geld krijgt voor een track van The Veronica's, zou ik even de youtube ToS op naslaan.. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Wat ze vragen is wel dom: een de muziek op een video van The Veronica's vervangen voor een muziekvideo van één van hun groepen. Dan moet je ofwel de titel wijzigen en minder views krijgen, ofwel de titel zo laten en comments krijgen dat het niet van The Veronica's is. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Door die gasten het geld op je PayPal account laten overmaken. Als het geld binnen is, geef je hun de Youtube Account. Met je PayPal account kunnen ze toch niets anders dan betalen Reageren
Kloep Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Ik zou het niet doen. 30$ omgerekend is €20,37. Klinkt dus nog minder. Daarbij is het wat ik begrijp een eenmalige overschrijving, en niet een bedrag wat je per maand krijgt? Ik weet niet wat voor muziek ze hebben, en of jij het goed vind. De keuze is geheel aan jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.