Jump to content

klein vraagje

ikdebik

Recommended Posts

ik heb net gta iv aangeschaft. maar ik weet niet hoe je cheat codes moet activeren.

als ik iets zoek zeggen ze allemaal dat ik 2 keer op pijltje omhoog moet drukken maar dan gebeurt er niets.

ik heb het spel op een laptop.

het is misschien niet een technisch probleem maar misschien dat ik toch iets moet veranderen.

help a.u.b.

Delen op andere websites

Dit moet inderdaad niet in hardware problemen, verplaatst naar general.

Je moet al wel een mobieltje hebben, met andere woorden, je moet minimaal It's Your Call gehaald hebben.

Wanneer je dat mobieltje hebt, moet je inderdaad twee keer op pijltje omhoog drukken. Met één keer pijltje omhoog zie je het mobieltje, met twee keer kan je zelf een nummer toetsen. Gebruik de telefoonnummers van de cheats.

Dit geldt uiteraard alleen als je de standaard toetsen gebruikt, niet als je zelf je controls hebt gezet. Dan is het een andere toets.

Delen op andere websites

Dit moet inderdaad niet in hardware problemen, verplaatst naar general.

Je moet al wel een mobieltje hebben, met andere woorden, je moet minimaal It's Your Call gehaald hebben.

Wanneer je dat mobieltje hebt, moet je inderdaad twee keer op pijltje omhoog drukken. Met één keer pijltje omhoog zie je het mobieltje, met twee keer kan je zelf een nummer toetsen. Gebruik de telefoonnummers van de cheats.

Dit geldt uiteraard alleen als je de standaard toetsen gebruikt, niet als je zelf je controls hebt gezet. Dan is het een andere toets.

je krijgt een mobiel na de missie it's your call dan kan je hem gebruiken om te cheaten have fun! :bier:

>>> Door Hanneswasco: Dat heeft Dutchy3010 gewoon voor je gezegd. Mensen herhalen is alles behalve nuttig.<<<

Sorry had post niet goed gelezen :$

Bewerkt: door hoiikbentimmi
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...