game~skater Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Ik heb een probleempje, ik wou een film op een USB stick zetten, maar er stond muziek op. Dus die heb ik verwijderd, heel de stick was toen leeg, maar op de een of andere manier had ik nog 653 mb over (1 gb stickje was het) toen heb ik gekeken, bij eigenschappen. En er stond nog veel rommel op schijnbaar, ik zag toen defragmenteren, dus dat heb ik gedaan, nou kan ik helemaal niks meer op me stickje zetten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Misschien even formatteren? Reageren
game~skater Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Er staat Formatteren... als ik daar op klik gebeurt er niks. :S Reageren
David22 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Lees dit anders eens door... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.