Jump to content

GTA 4 PC werkt bijna niet door lag, zeer RAAR


thejens1993

Recommended Posts

Ik heb sinds vrijdag de pc versie van GTA 4, had eerst problemen met installeren maar deed gewoon iets verkeerd. Erna het spel geprobeerd en dit was onspeelbaar door de lag, ook op de laagste resolutie. Nu gisteren herinstalleert en lag was veel beter waardoor ik kon spelen, het spel kreeg dan na een tijdje spelen constant lag en ineens sluit het spel af en komt er op als ik automatisch naar bureaublad wordt gestuurd: gta 4 werkt niet meer en mijn achtergrond van bureaublad automatisch zwart geworden. Spel opnieuw gestart, terug dezelfde lag in het begin (dit is altijd in het begin na opstarten, veel lag dat ik amper kan bewegen)en kon terug na die lag even spelen dan ineens lag en komt er op disconnected because you're computer is running too slow. Nu ik gebruik wel de trainer mod MAAR het is zonder de mods gewoon hetzelfde. Sinds nu kan ik het spel gewoon niet meer spelen, altijd lag nu en dan 1 van de 2 berichten dat ik krijg.

Mijn systeem is:

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2,40Ghz

Nvidia 9800 GT 1024MB met deze driver: http://www.nvidia.com/object/win7_winvista_32bit_195.62_whql.html

Vista Home Premium SP1

4 GB RAM 800Mhz

Kan iemand mij helpen want dit is zeer vervelend

Dank U

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds vrijdag de pc versie van GTA 4, had eerst problemen met installeren maar deed gewoon iets verkeerd. Erna het spel geprobeerd en dit was onspeelbaar door de lag, ook op de laagste resolutie. Nu gisteren herinstalleert en lag was veel beter waardoor ik kon spelen, het spel kreeg dan na een tijdje spelen constant lag en ineens sluit het spel af en komt er op als ik automatisch naar bureaublad wordt gestuurd: gta 4 werkt niet meer en mijn achtergrond van bureaublad automatisch zwart geworden. Spel opnieuw gestart, terug dezelfde lag in het begin (dit is altijd in het begin na opstarten, veel lag dat ik amper kan bewegen)en kon terug na die lag even spelen dan ineens lag en komt er op disconnected because you're computer is running too slow. Nu ik gebruik wel de trainer mod MAAR het is zonder de mods gewoon hetzelfde. Sinds nu kan ik het spel gewoon niet meer spelen, altijd lag nu en dan 1 van de 2 berichten dat ik krijg.

Mijn systeem is:

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2,40Ghz

Nvidia 9800 GT 1024MB met deze driver: http://www.nvidia.com/object/win7_winvista_32bit_195.62_whql.html

Vista Home Premium SP1

4 GB RAM 800Mhz

Kan iemand mij helpen want dit is zeer vervelend

Dank U

Die lags zijn toch alleen online he? dan moet er iets met het internet aan de hand zijn, een te lage snelheid os slechte verbinding... hoe is jouw pc verbonden met internet, en met welke snelheid kan je downloaden/uploaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Die lags zijn toch alleen online he? dan moet er iets met het internet aan de hand zijn, een te lage snelheid os slechte verbinding... hoe is jouw pc verbonden met internet, en met welke snelheid kan je downloaden/uploaden?

Begrijpend lezen is ook een vak. Er staat dat de topic starter het altijd heeft, niet alleen online.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik zal de fix eens proberen, juist een vraagje daarover (weet niet of ik die hier moet stellen of bij de fix) Nl. ik weet niet goed waar je die fix moet plaatsen bij doel bij mij staat als ik rechtermuisknop op Rockstar Games Social Club klik en eigenschappen staat er bij doel: "C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe"

Moet de code achter dit " met een spatie ertussen als ik het begrijp?

Bewerkt: door thejens1993
Link to comment
Delen op andere websites

gta4 is standaard geinstalleert in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand THeft Auto 4

Maak hier dan een snelkoppeling van Launchgta4.exe naar je bureaublad en doe daar dan die line zoals uitgelegd bij 'doel'

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit gedaan met de hoogste en de laagste er verandert niks aan de lag, ik heb ook een nieuw probleem nu soms bij de lag krijg ik gewoon sneeuw op mijn scherm zoals op een tv maar dan allemaal met pixels bij mij, dit blijft tot ik de pc herstart? Wat is er nu toch verkeerd met mijn pc?

>>> Door Hanneswasco: Bump verwijderd, heb wat geduld!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ja resolutie op laagste, maar nu heb ik spel herinstalleert zonder mods en het werkt bijna perfect op hoogste graphics, met soms wat lag maar niet veel. Kan ik dan echt geen mods gebruiken? Mijn vrienden draaien het met de trainer perfect en ik heb het net hetzelfde als hun gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik weet niet wat ik verkeerd doe, vorige keer ging de lag met geen enkele file weg, heb ze allemaal geprobeerd en lag verminderde niet.

EDIT: ik klik op social club: rechtermuisknop, eigenschappen, en bv. dit bij doel: "C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe" memrestrict 629145600, ik zie nu dat ik commandline.txt ben vergeten maar waar moet ik die plaatsen bij rockstar games, bij social club of grand theft auto IV, dit zijn de 2 submappen van rockstar games.

Ik kan deze file van Google opzoeken maar zou iemand me de link van de trainer die jullie gebruiken willen doorsturen aub, ik wil deze keer zeker zijn dat ik de juiste trainer heb die perfect moet werken, ik heb geen zin om dit spel een 4de keer te herinstalleren.

Bewerkt: door thejens1993
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik weet niet wat ik verkeerd doe, vorige keer ging de lag met geen enkele file weg, heb ze allemaal geprobeerd en lag verminderde niet.

EDIT: ik klik op social club: rechtermuisknop, eigenschappen, en bv. dit bij doel: "C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe" memrestrict 629145600, ik zie nu dat ik commandline.txt ben vergeten maar waar moet ik die plaatsen bij rockstar games, bij social club of grand theft auto IV, dit zijn de 2 submappen van rockstar games.

Ik kan deze file van Google opzoeken maar zou iemand me de link van de trainer die jullie gebruiken willen doorsturen aub, ik wil deze keer zeker zijn dat ik de juiste trainer heb die perfect moet werken, ik heb geen zin om dit spel een 4de keer te herinstalleren.

Ja maar je moet dat helemaal niet bij de RGSCLauncher doen. Gooi commandline.txt in de hoofdmap van GTA IV en dan zou het wel moeten werken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ok heb ik gedaan, welke trainer gebruiken jullie nu die perfect werkt? Ik wil de trainer die de meeste gebruiken, misschien had ik gewoon een slechte trainer.

Bewerkt: door thejens1993
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...