wesley123 Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 ik gebruik inGametrainer, helaas is die alleen voor patch 2, 3 en 4 dit is een asi trainer dus hooked direct in je spel. Met F1 kun je een menu openen. Reageren
thejens1993 Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2009 (bewerkt) Welke zou hiervan de goede trainer zijn? http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=330&start=0&orderBy= Bewerkt: 9 december 2009 door thejens1993 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Welke zou hiervan de goede trainer zijn? http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=330&start=0&orderBy= De GTA IV Native Trainer 4.8 is in mijn ogen de beste, ik gebruik die namelijk ook. Voor alle info en downloads kijk je hier. Reageren
thejens1993 Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Ok bedankt, ik ga hem proberen, hopelijk is de lag weg. Ik heb nu ook terug veel lag en heb nog geen mods. Reageren
thejens1993 Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2009 (bewerkt) Ik heb ook weer dat probleem van your computer is running too slow. Hoe komt dat? ik gebruik deze file voor mijn 9800 GT: "C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe" memrestrict 262144000 EDIT: zeer raar heb alles van text en shadow enzo van high naar low gezet en alles werkt perfect zonder lag juist dit bericht als ik spel minimaliseer om naar bureablad te gaan: your computer is running too slow, ondanks ik niks van lag heb met alles op low Bewerkt: 9 december 2009 door thejens1993 Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Ik heb ook weer dat probleem van your computer is running too slow. Hoe komt dat? ik gebruik deze file voor mijn 9800 GT: "C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe" memrestrict 262144000 EDIT: zeer raar heb alles van text en shadow enzo van high naar low gezet en alles werkt perfect zonder lag juist dit bericht als ik spel minimaliseer om naar bureablad te gaan: your computer is running too slow, ondanks ik niks van lag heb met alles op low Het minimaliseren van een RAM intensief proces dat werkt in volledig scherm is een zware taak voor de gemiddelde computer en dus gaat het spel daardoor een stuk langzamer lopen, omdat het vooral belangrijk is om zo snel mogelijk het bureaublad weer te laten zien. Niet minimaliseren dus, lijkt me logisch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.