Jump to content

GTA 4 PC werkt bijna niet door lag, zeer RAAR


thejens1993

Recommended Posts

Ik heb ook weer dat probleem van your computer is running too slow. Hoe komt dat? ik gebruik deze file voor mijn 9800 GT:

"C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe" memrestrict 262144000

EDIT: zeer raar heb alles van text en shadow enzo van high naar low gezet en alles werkt perfect zonder lag juist dit bericht als ik spel minimaliseer om naar bureablad te gaan: your computer is running too slow, ondanks ik niks van lag heb met alles op low

Bewerkt: door thejens1993
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook weer dat probleem van your computer is running too slow. Hoe komt dat? ik gebruik deze file voor mijn 9800 GT:

"C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe" memrestrict 262144000

EDIT: zeer raar heb alles van text en shadow enzo van high naar low gezet en alles werkt perfect zonder lag juist dit bericht als ik spel minimaliseer om naar bureablad te gaan: your computer is running too slow, ondanks ik niks van lag heb met alles op low

Het minimaliseren van een RAM intensief proces dat werkt in volledig scherm is een zware taak voor de gemiddelde computer en dus gaat het spel daardoor een stuk langzamer lopen, omdat het vooral belangrijk is om zo snel mogelijk het bureaublad weer te laten zien. Niet minimaliseren dus, lijkt me logisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...