Jump to content

GTA IV 'schokt' tijdens gameplay.


Frank031195

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik speel sinds eergister GTA IV. Ik vind het een geweldig spel, ik heb alleen een probleem. Als ik rij met een voertuig dan schokt het beeld. Ik heb al iets gelezen over framedrops alleen hier snap ik niets van. Ik heb het bij multiplayer en singleplayer. En oja voordat ik het vergeet dit zijn mijn system specs.

Main Specifications

Productbeschrijving HP Compaq Presario CQ5122NL

Processor AMD Athlon™ X4 620 - 2,6GHz - Quad Core

RAM 4GB DDR2

Garantie van de fabrikant 1 jaar pick-up & return

Harde schijf 1000GB SATA

Optische opslag Dual Layer met LightScribe technologie

Graphics controller ATi Radeon HD4350 - 512MB

Kaartlezer 6-in-1 geheugenkaart lezer

Netwerk 10/100 Ethernet

Alvast bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

je pc is gewoon dikke poep, die processor is lang niet zo goed als jij denkt en de videokaart voldoet niet eens aan de minimum eisen.

het beeld schokt vooral door de cpu, het is dan wel quad core, het mist de L3 cache van de Phenom.

Link to comment
Delen op andere websites

je pc is gewoon dikke poep, die processor is lang niet zo goed als jij denkt en de videokaart voldoet niet eens aan de minimum eisen.

het beeld schokt vooral door de cpu, het is dan wel quad core, het mist de L3 cache van de Phenom.

Dank je voor afkraken!

Je videokaart komt nog niet eens in de buurt van het minimum. Gooi er een nieuwe videokaart in en GTA IV zou een stuk beter moeten lopen.

Dank je, daar heb ik wat aan!

Ik heb al een video kaart op het oog de GeForce GTS 250 1gb versie kan ik daar mee beetje normaal GTA IV spelen?

:tu:

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken. Daarnaast mag je wel wat vriendelijker zijn tegen wesley123, en hij kraakt je niet af.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart komt nog niet eens in de buurt van het minimum. Gooi er een nieuwe videokaart in en GTA IV zou een stuk beter moeten lopen.

Dank je, daar heb ik wat aan!

Ik heb al een video kaart op het oog de GeForce GTS 250 1gb versie kan ik daar mee beetje normaal GTA IV spelen?

:tu:

dit is dus zo grappig he, ik zeg zelf ook dat je videokaart niet bij de minimale eisen komt, en dan op mij zeggen dat afkraak, ik zeg zoals het is, dit bewijst dus dat jij weer 1 van die mensen bent die te lui is om een hele post te lezen en als hun antwoord het niet aanstaat meteen maar met een tegenantwoord komen. Verder is er ook een leuke uitvinding, de EDIT knop of de multiquote.

Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart komt nog niet eens in de buurt van het minimum. Gooi er een nieuwe videokaart in en GTA IV zou een stuk beter moeten lopen.

Dank je, daar heb ik wat aan!

Ik heb al een video kaart op het oog de GeForce GTS 250 1gb versie kan ik daar mee beetje normaal GTA IV spelen?

:tu:

Dat moet makkelijk lukken. De processor kan GTA IV op medium settings i.c.m. een GTX260 op 1280z1024, maar ik denk dat je met een GTS250 dat ook wel moet lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart komt nog niet eens in de buurt van het minimum. Gooi er een nieuwe videokaart in en GTA IV zou een stuk beter moeten lopen.

Dank je, daar heb ik wat aan!

Ik heb al een video kaart op het oog de GeForce GTS 250 1gb versie kan ik daar mee beetje normaal GTA IV spelen?

:tu:

Dat moet makkelijk lukken. De processor kan GTA IV op medium settings i.c.m. een GTX260 op 1280z1024, maar ik denk dat je met een GTS250 dat ook wel moet lukken.

denk eerder low-medium, de processor is lang niet zo goed, het is een PhenomII x4 zonder de L3 cache, wat je toch bij spellen waar dingen snel moeten worden geladen erg merkt, dus ik denk niet dat medium goed gaat lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

denk eerder low-medium, de processor is lang niet zo goed, het is een PhenomII x4 zonder de L3 cache, wat je toch bij spellen waar dingen snel moeten worden geladen erg merkt, dus ik denk niet dat medium goed gaat lukken.

Bij Toms hardware haalde de processor op medium settings 50 FPS en als je andere benchmarks van andere sites doorkijkt zie je ook fatsoenlijke resultaten, dus medium moet zeker lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

"Kijk Wesley,ik weet niet wat je lult jongen,maar een vriend van mij had gta4 op een simpel machientje....Phenom 9950 BE,Nvidia 9600GT op een moderbord die je voor 50 euro kan kopen,alles op high,60 fps....ik zou zeggen stop die Phenom II x4 maar in je hol,want je hebt niet perse het nieuwste van het nieuwste nodig om een spel als dit te spelen daarnaast moet ik alles zelf betalen. En ga maar lezen,heel wat mensen hebben dit probleem

Link to comment
Delen op andere websites

"Kijk Wesley,ik weet niet wat je lult jongen,maar een vriend van mij had gta4 op een simpel machientje....Phenom 9950 BE,Nvidia 9600GT op een moderbord die je voor 50 euro kan kopen,alles op high,60 fps....ik zou zeggen stop die Phenom II x4 maar in je hol,want je hebt niet perse het nieuwste van het nieuwste nodig om een spel als dit te spelen daarnaast moet ik alles zelf betalen. En ga maar lezen,heel wat mensen hebben dit probleem

Onzin, een 9600GT kan het spel nooit op high aan. Zelfs al zou je een 9600GT met 1GB geheugen hebben dan haal je nog lang niet 60FPS constant. Als je het allemaal beter weet, waarom vraag je hier dan advies?

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

"Kijk Wesley,ik weet niet wat je lult jongen,maar een vriend van mij had gta4 op een simpel machientje....Phenom 9950 BE,Nvidia 9600GT op een moderbord die je voor 50 euro kan kopen,alles op high,60 fps....ik zou zeggen stop die Phenom II x4 maar in je hol,want je hebt niet perse het nieuwste van het nieuwste nodig om een spel als dit te spelen daarnaast moet ik alles zelf betalen. En ga maar lezen,heel wat mensen hebben dit probleem

en jij moet nu niet zo brutaal doen, jij wil hier hulp dan moet je maar met de natwoorden zien te leven, ik ga me niet aanpassen aan iemand die toch maar halve berichtenleest en verder alleen maar bitcht, dus als het antwoord je niet aan staat vraag hier dan geen hulp.

Ik heb ook nergens gezegt dat je die PhenomII moet hebben, of heb ik dat wel? zullen vast onzichtbare letters zijn, ik zeg dat dew Athlon de L3 cache van de PhenomII mist en jij maakt dit er direct van, dat is gewoon dieptriest, een persoon als jij verdient geen hulp.

een phenom en een 9600gt op high, jij bent echt de grappigste thuis he? voor high heb je ten minste 1,5GB videogeheugen nodig, een krt rekensommetje leert ons dat hij dus al 1GB geheugen tekort komt. dan komt er ook nog eens bij dat de phenom geen materiaal is om een spel op high te draaien, medium gaat al moeilijk dus high lukt al helemaal niet.

Ga nu ook geen moeite doen om hierin tegenin te gaan, je wint het ten eerste nooit en ten tweede help ik nu al ruim een jaar mensen met GTA4 en dit probleem heb ik al vaak zat langsheen zien komen, hierom ga ik dus ook geen verder hulp bieden met je framedrop probleem, misschien moet je een keer rondkijken? dan had jij nu niet hoeven janken omdat mijn antwoord die ik op je vraag gaf niet goed was. Jij wilt hier hulp en wij beiden hulp, je past je maar mooi aan ons aan en leer maar leven met dit soort hulp...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...