Wanted Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Hallo, Ik heb sinds kort Windows 7 geinstalleerd, maar nu kan ik niet meer compilen met pawno. Ook niet met een standaard script, die bijgeleverd zit in het gedownloade pakket. Ik heb al geprobeerd om pawno als administrator uit te voeren, en met de compatibiliteit modus van XP. Ook dat werkt niet. Ik krijg deze foutmelding, wat ik ook doe (afbeelding in spoiler): Weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen? MVG, Wanted Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 En als je Pawncc.exe nou ook eens uitvoert als admin? Reageren
Wanted Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 (bewerkt) En als je Pawncc.exe nou ook eens uitvoert als admin? Werkt nog steeds niet. Ik kom er nu ook achter dat hij wél compiled, maar hij wil de errors gewoon niet weergeven. Als ik die foutmelding namelijk wegklik, staat er onderin wel: "File . has been compiled to . .amx". Alleen als ik grote fouten in de pwn maak, dan compiled hij nog steeds. EDIT: Toch niet.. Wat een vaag ding toch. Bewerkt: 7 december 2009 door Wanted Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Hmm, ik had dit weekend een soortgelijk probleem. Heb ik nu weten op te lossen door opnieuw een SA-MP server te downloaden, deze leeg te laten, en dan eerst te kijken of die wilde compilen. Daarna voorzichtig alle files overgeplaatst. Dat hielp wel bij mij, maar of het bij jouw werkt weet ik niet, jij hebt natuurlijk wel een iets andere error. Maar proberen kan altijd @Wat je onderin ziet: Had ik dus ook. Als de AMX al bestaat zegt hij dat hij compiled is (maar dat is niet zo), en bestaat hij niet, dan is je script unable to compile. Hoe grote errors je ook met de hand maakt. Reageren
Wanted Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Ik heb hem weer werkend gekregen! Zo heb ik het gedaan: Ik heb het niet kunnen oplossen door een nieuwe server te downloaden, maar door een post die ik had gevonden op het SA:MP forum: I had a file named "Documents" (no extension) in C:\ and when a file named that is in C:\ the compiler doesnt work. Ik kijk dus in C:\, en helaas stond daar geen bestand genaamd Documents met geen extensie. Nu keek ik toevallig verder in de map: Gebruikers. Daarin stond wél een bestand zonder extensie. Deze heette bij mij: "Mark" (naar mijn voornaam). Deze heb ik verwijderd. En nu ineens werkt hij weer. MVG, Wanted Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.