Jump to content

PS3 1080P probleem bij films


gta master 1

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb van sinterklaas 2 blu ray films gekregen. 300 en Lost City om precies te zijn. Maar ik heb een probleem: 300 werkt prima in 1080P, maar Lost City Raiders geeft bij 1080P een zwart scherm, nou ja, ik krijg helemaal geen signaal meer. terwijl hij bij 1080I en 720P gewoon goed beeld geeft, maar dat is natuurlijk lang niet zo scherp. Het scherm is een Samsung 2494HM, wat een splinternieuwe monitor is. de PS3 is net iets langer dan een jaar geleden gekocht (eind september 2008) en het gaat om een 80gb model. Ik heb al gegoogled maar kon geen duidelijk antwoord vinden. de blu ray ondersteund wel 1080P. de instellingen lijken ook prima te zijn.

ik snap dus niet waarom hij het er niet goed doet. Weet iemand waardoor dit komt? Hij zou het er namelijk het goed moeten doen.

Groetjes Jarno,

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: het verschil tussen 1080i en 1080p is verwaarloosbaar, maar dat terzijde. Zou het kunnen dat er gewoon geen 1080p op de blue-ray disc staat?

Zoals ik al zei: De blu ray ondersteund 1080P, het staat er dus wel gewoon op....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het aan de disc ligt, omdat de andere disc het wel goed doet. Hebben jullie geen andere blue-ray spelers in huis om de disc even te testen?

Mijn ouders weten niet eens wat 1080P of blu ray is :puh: Dat moest ik ze nog uitleggen :) Nee dus, alleen mijn PS3 heeft een blu ray speler.

EDIT: Vergeten te melden dat hij de intro wel afspeeld bij 1080P (Dat je niet mag kopieren ect.)... Daarnaast maakt mijn PS3 sinds ik denk gister, een raar geluid bij het uitwerpen van een schijf.

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...