Jump to content

Gta 4 op windows 7 64 bit


EARLYR1991

Recommended Posts

Hoi

ik heb een probleem met gta 4.

ik had windows vista 64bit bissnis Daar draaide GTA 4 Zonder moeite op .

Maar nu heb ik windows 7 64 bit ultimatum En hij stoterd de heletijd Heb drivers updates gedaan enzo alles is up2date .

Kan mischien iemand Mij helpen!!. het is echt 1 probleem!

GROETJES EARLYR

Dit is mijn Gamerig waar gta 4 met speel

Manufacturer:

System manufacturer

Processor:

Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz

Memory:

4096MB RAM

Hard Drive:

104 GB

Video Card:

ATI Radeon HD 3870

Monitor:

Sound Card:

Luidsprekers (High Definition Audio-apparaat)

Speakers/Headphones:

Creative Sound system

Keyboard:

USB-hoofdhub

Mouse:

USB-hoofdhub

Mouse Surface:

Logiteck G5

Operating System:

Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_ldr.090819-1503)

Motherboard:

Maximus formula Gaming

Computer Case:

ASUS Rebuild

Groetjes EARLYR

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nog niks maar dat dee ik bij vista ook niet. maar waar kan je ze vinden

Het is beter heb de patch geinstaleerd en nu is het niet meer schokkend niks meer lagging Beter dus dank u wel voor jullie hulp:)

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

hejj ,, kan iemand mij plzz helpen . Ik probeerden mod te zetten op gta4 dna krijg ik ( Exception EFCreateError in module DSOUND.dll at 000116C5 ) wat is dit en dan als ik dsound.dll verwijder werkt de mod niet wat moet ik doen ???? en dit zijn mijn pc informaties ... nvidia 9800gt 512mb ddr3 , 3gb ramm , windows 7 ultimate 32bit , 500gb hd

groetenn ,

post-103034-126088789251.png

Link to comment
Delen op andere websites

hejj ,, kan iemand mij plzz helpen . Ik probeerden mod te zetten op gta4 dna krijg ik ( Exception EFCreateError in module DSOUND.dll at 000116C5 ) wat is dit en dan als ik dsound.dll verwijder werkt de mod niet wat moet ik doen ???? en dit zijn mijn pc informaties ... nvidia 9800gt 512mb ddr3 , 3gb ramm , windows 7 ultimate 32bit , 500gb hd

groetenn ,

Die foutmelding heb ik zelf al vaak op m'n vista gehad. Gewoon handmatig dat bestandje aanmaken, het heeft waarschijnlijk te maken met windows beveiligingscentrum, dat je niet zomaar toestemming geeft om automatisch een nieuw tekstbestandje te laten maken in program files.

Maak dus op je bureaublad nieuwe kladblok en geef het de naam asilog. Dan zet je het in de GTAIV map en klaar is kees.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...