Jump to content

Game safen lukt niet


ikdebik

Recommended Posts

ik heb het spel net nieuw en nu wil ik het safen, dat moet dan via windows live id, alleen kan ik daar geen @ maken..... Wel op mijn computer, dus aan het toetsenbord ligt het niet, alleen nu net niet in deze omgeving...... wat kan dat zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het spel net nieuw en nu wil ik het safen, dat moet dan via windows live id, alleen kan ik daar geen @ maken..... Wel op mijn computer, dus aan het toetsenbord ligt het niet, alleen nu net niet in deze omgeving...... wat kan dat zijn?

Stel je vraag eens opnieuw en duidelijk a.u.b.

-Je kan het spel niet opslaan

-Je hebt geen windows live account

-Je kan het symbool @ niet invoeren op je console

-Je hebt GTA4 op de pc en op een platform (ps3 of xbox360)

Verbeter me als ik fout ben!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het spel net nieuw en nu wil ik het safen, dat moet dan via windows live id, alleen kan ik daar geen @ maken..... Wel op mijn computer, dus aan het toetsenbord ligt het niet, alleen nu net niet in deze omgeving...... wat kan dat zijn?

Stel je vraag eens opnieuw en duidelijk a.u.b.

-Je kan het spel niet opslaan

-Je hebt geen windows live account

-Je kan het symbool @ niet invoeren op je console

-Je hebt GTA4 op de pc en op een platform (ps3 of xbox360)

Verbeter me als ik fout ben!

nou.

als ik wil saven dan moet ik me inloggen. maar als ik dat probeer komt er niet @ maar ", dus mijnnaam"hotmail i.p.v. mijnnaam@hotmail.

dan kan ik niet saven...

ik heb wel een windows live acount en bij het aanmelden daarvan deed het @ het wel..

Ik heb gta4 op de pc(laptop)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dan eens proberen om op voorhand (voor je GTA IV start) in een kladblok of een dergelijk programma de @ te typen, en deze te kopiëren. Daarna plak je het weer (eventueel met de sneltoets Ctrl + V) bij het aanmeldscherm.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dan eens proberen om op voorhand (voor je GTA IV start) in een kladblok of een dergelijk programma de @ te typen, en deze te kopiëren. Daarna plak je het weer (eventueel met de sneltoets Ctrl + V) bij het aanmeldscherm.

ja dat heb ik al geprobeerd, alleen kan je niks plakken op die regel.. werkt dus niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dan eens proberen om op voorhand (voor je GTA IV start) in een kladblok of een dergelijk programma de @ te typen, en deze te kopiëren. Daarna plak je het weer (eventueel met de sneltoets Ctrl + V) bij het aanmeldscherm.

ja dat heb ik al geprobeerd, alleen kan je niks plakken op die regel.. werkt dus niet.

Dan ligt het aan je toetsenbord. ik heb zelf getest en ik kan zonder probleem @ typen en teksten plakken.

Wat kan je dus doen: -een ander toetsenbord inpluggen(na 1 maal in te loggen staat het account opgeslagenen kan je terug je eigen toetsenbord benutten)

-of probeer anders ook eens de nieuwste patch 1.0.0.4 te downloaden http://updates.rockstargames.com/patches/gtaiv/GTAIV_MAINTENANCE_UPDATE_1004.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...