Emaitroy Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 hallo mensen, dit is mijn prototype afbeelding: de afbeeldingen komen uit de setup van prototype (printscreen) ik vind 'm wel goed gelukt maar wat vinden jullie ervan? Emaitroy Reageren
Emaitroy Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2009 iemand? :$ niet slecht rates? Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 De zwart-wit render rechts vind ik niet geslaagd, het past niet bij de rest van het plaatje. Je zou beter een kleurenplaatje pakken, en ervoor zorgen dat die niet aan de randen uitsteekt. Dus dat het zo wordt: De achtergrond ziet er zeker vet uit, maar wat heb je er zelf aan gedaan? Heb je zelf een screenshot genomen? Heb je bepaalde kleuren aangepast? Of iets anders? Heb je de tekst aangepast? Reageren
Rullez Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Heb je de tekst aangepast? De tekst is gewoon het standaard Prototype logo, maar ik vind hem zeker geslaagd. Ik had het hoofd personage een klein beetje meer kleur gegeven en misschien je tekst iets beter weg gewerkt. Ik geef nog geen cijfer tot aan ik weer wat je er aan gedaan heb, maar je hoort zeker nog van mij. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2009 nou wat ik er zelf aan heb gedaan: ik ben zo begonnen: daarna heb ik daar aan toe gevoegd: en er zijn een paar effecten aanwezig en @ TomHagen: die uitstekende delen vind ik nou net een beetje het mooiste gedeelte ervan bedankt voor de reacties Reageren
Ghosty Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Je hebt niet echt bijzonder veel gedaan, maar toch is hij wel nice. Hij was helemaal goed geweest als die Prototype render gekleurd was geweest. Dan wel met dezelfde stip stijl. Verder is er niet veel aan gedaan en valt er ook weinig te raten. Hij is in ieder geval wel veel te groot om te gebruiken op dit forum, tenzij je hem gaat croppen maar ik denk niet dat dat mooi gaat staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.