Ikkes Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 http://www.youtube.com/watch?v=WLruwySADMsNet als voorgaande jaren presenteert Game On in samenwerking met het Games Forum weer de jaarlijkse Games Awards. Ditmaal krijgen jullie weer bij vele categorieën de keus om uit verschillende nominaties jullie favoriet te kiezen. Vanaf volgende week zullen deze bekend gemaakt worden en zal de stembus zich openen. Volgende week dus meer!
Ikkes Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Geen Game On van onze hand (visser23 en Ikkes) deze week, maar dat wil niet zeggen dat de stembussen niet gewoon open gaan.StembusTot wanneer de stembussen precies geopend zijn is nog niet duidelijk, zeker is dat de uistlag terug te vinden is in de kersteditie van OWN. Tot dan!
Reinier93 Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Mag hier gepost worden? Ik heb in ieder geval gestemd Ben benieuwd op de uitslag.
Ikkes Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Mag hier gepost worden? Ik heb in ieder geval gestemd Ben benieuwd op de uitslag. Ja hoor daarom is het topic ook open.. Bedankt voor je stem!
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Ik heb ook maar gestemd. Sommige categorieën waren best lastig omdat er veel top games uitkwamen dit jaar, maar gelukkig ben ik eruit gekomen. Ik ben benieuwd naar de uitslag.
Cabyon Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Foutje: bij de vraag van 'wat is het beste party spel' (o.i.d.) staat er aangegeven: ''Guitart Hero 5''.
Ikkes Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Laatste dag om te stemmen!
Recommended Posts