hoidatwastimmi Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Hoi i heb in instellingen iets verandert en als ik nu gta iv opstart staat er not supported recommended settings 1280x1024 maar ik kan het spel niet in omdat dat er blijft staan en voorderest is 't beelt zwart en moet ik windows herstarten om verder te gaan help plz Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 post je specs eens. verder kun je in commandline de line -safemode gebruiken, dan start hij met de laagst mogelijke settings op. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 post je specs eens. verder kun je in commandline de line -safemode gebruiken, dan start hij met de laagst mogelijke settings op. ik heb t kunnen spelen mijn PC kan op highest zonder lag maar mijn beeldscherm is niks Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 post ze toch maar eens. Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 heb je misschien in de instellingen van het spel de beeldscherm settings te hoog gezet? dan zou je .ini file eens kunnen aanpassen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 heb je misschien in de instellingen van het spel de beeldscherm settings te hoog gezet? dan zou je .ini file eens kunnen aanpassen. en daar heb ik dus nog nooit van gehoord, gta4 heeft dat namelijk niet. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 hier flitskikker kan ik nie downloaden omdat alle links gebroken zijn: Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 (bewerkt) je kunt altijd nog SIW gebruiken of gewoon dxdiag... en je pc kan hem op high aan? dat betwijfel ik enorm, aangezien mijn pc hoger scoort als gemiddelde en ik heb een athlon. Bewerkt: 7 december 2009 door wesley123 Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 (bewerkt) je kunt altijd nog SIW gebruiken of gewoon dxdiag... en je pc kan hem op high aan? dat betwijfel ik enorm, aangezien mijn pc hoger scoort als gemiddelde en ik heb een athlon. ja echt op highest zonder lag ps 1000gb hardeschijf EDIT: Bewerkt: 7 december 2009 door hoiikbentimmi Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 heb je misschien in de instellingen van het spel de beeldscherm settings te hoog gezet? dan zou je .ini file eens kunnen aanpassen. en daar heb ik dus nog nooit van gehoord, gta4 heeft dat namelijk niet. excuses:$, heb 4 niet op de pc, maar heb het bij andere spellen gehad. in dit geval zou je eens moeten kijken op: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1325289#Overzicht-switches en dan in het hoofdstuk: "Wat is dat een switch?" en "Overzicht switches" > -safemode. heb echter zelf geen ervaring met toepassing op gta4. succes! Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 heb je misschien in de instellingen van het spel de beeldscherm settings te hoog gezet? dan zou je .ini file eens kunnen aanpassen. en daar heb ik dus nog nooit van gehoord, gta4 heeft dat namelijk niet. excuses:$, heb 4 niet op de pc, maar heb het bij andere spellen gehad. in dit geval zou je eens moeten kijken op: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1325289#Overzicht-switches en dan in het hoofdstuk: Ik kan het spel niet beeindigen windows werkt gewoon nog maar ik zie niks "Wat is dat een switch?" en "Overzicht switches" > -safemode. heb echter zelf geen ervaring met toepassing op gta4. succes! Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 je kunt altijd nog SIW gebruiken of gewoon dxdiag... en je pc kan hem op high aan? dat betwijfel ik enorm, aangezien mijn pc hoger scoort als gemiddelde en ik heb een athlon. ja echt op highest zonder lag ps 1000gb hardeschijf EDIT: Dream on, op high, je laat me lachen, je komt daarvoor precies 1GB tekort. Ik heb dit al zo enorm vaak gezegt en het kan simpelweg niet omdat gta4 alles in zijn geheugen moet laden, en daarvoor is de 512MB te weinig. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 je kunt altijd nog SIW gebruiken of gewoon dxdiag... en je pc kan hem op high aan? dat betwijfel ik enorm, aangezien mijn pc hoger scoort als gemiddelde en ik heb een athlon. ja echt op highest zonder lag ps 1000gb hardeschijf EDIT: Dream on, op high, je laat me lachen, je komt daarvoor precies 1GB tekort. Ik heb dit al zo enorm vaak gezegt en het kan simpelweg niet omdat gta4 alles in zijn geheugen moet laden, en daarvoor is de 512MB te weinig. gast het is 1024 mb Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 je kunt altijd nog SIW gebruiken of gewoon dxdiag... en je pc kan hem op high aan? dat betwijfel ik enorm, aangezien mijn pc hoger scoort als gemiddelde en ik heb een athlon. ja echt op highest zonder lag ps 1000gb hardeschijf EDIT: Dream on, op high, je laat me lachen, je komt daarvoor precies 1GB tekort. Ik heb dit al zo enorm vaak gezegt en het kan simpelweg niet omdat gta4 alles in zijn geheugen moet laden, en daarvoor is de 512MB te weinig. gast het is 1024 mb nou, dan kom je nog tekort voor high... daarbij, een 46xx is amper genoeg voor medium, laat staan op high. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 (bewerkt) Opgelost met systeemherstel van mij mag hier een op! Bewerkt: 7 december 2009 door hoiikbentimmi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.