PeterGTA2009 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Wie kan me helpen? Heb net GTA San Andreas geinstallerd maar ik kan het karakter niet goed besturen. Dit komt doordat het karakter naar mij kijkt ipv dat je je te besturen karakter op de rug kijkt. Wel zo handig anders zie je niet waar je naar toe loopt. Is dit een instelling de ik nog moet veranderen? Als ik op toets 1 druk "dan kijk je om" maar zo zou ik het continue willen hebben wat dan kijk ik het karakter op de rug en kan ik zien wat ik doe Hoop dat iemand het weet en als ik te onduidelijk ben dan hoor ik het graag alvast bedankt. Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Hmm, ik snap je niet helemaal. Als je wilt lopen, kies je gewoonlijk voor alleen vooruit lopen. "Sturen" kan je dan doen door met de muis te bewegen. Als die manier je niet bevalt, kan je naar het menu gaan > Options > Controller Setup > En hier Configuration wijzigen naar Joypad(Je hebt geen Joypad nodig om deze instellingen te kunnen maken ), om te lopen zonder je muis te gebruiken. Is dat ook niet wat je wilt, kan je in hetzelfde menu ook de key's veranderen, door naar Redefine Controls te gaan Als je een onderdeel hebt gevonden die je wilt wijzigen, klik ja daar op, druk je op een nieuwe key, en dat is gewijzigd Reageren
PeterGTA2009 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Bedankt voor je snelle reactie! Het gaat niet zo zeer om de toetsen en de besturing maar om de beeld positie ten opzichte van het karakter het karakter loopt naar me toe en normaal bij bijv shooter games kijk je het karakte op de rug zodat je als speler ziet wat je karakter ziet. zo moet ik spelen maar kan nu niet zien waar ik loop Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Aha, dat is inderdaad wel een beetje raar. En dat gebeurt als je vooruit, links, en rechts probeert te lopen ook? Zoja, ga dan alsnog eens naar dat menu waar ik het over had, en dan weer Redefine Controls. Kies voor Foot Controls, en kijk of alle keys daar wel goed ingesteld zijn. Als dat niet zo is kan je ze handmatig wijzigen. Zoja en zonee zou je eens GTA_SA.SET kunnen verwijderen, uit de map Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Het kan nog wel eens voorkomen (Op XP en eerder alleen dacht ik mij te herinneren) dat je in de map Mijn Documenten geen GTA San Andreas User Files map kan vinden. In dat geval staat GTA_SA.SET in je San Andreas installatie map, en dan in de map data. Reageren
PeterGTA2009 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Nee helaas dit heeft geen effect. Reageren
PeterGTA2009 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2009 (bewerkt) Stom stom stom, had nog een aangesloten joystick achter de computer liggen, deze verstoord de boel. Opgelost! toch bedankt voor je snelle reactie! Bewerkt: 7 december 2009 door PeterGTA2009 Reageren
Isic Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Kan gebeuren maar je ziet dan toch wel een kabel lopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.