Sybe.andringa Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2009 Hallo Allemaal, Ik heb 2 computers, de ene keer gebruik ik de een en de andere keer de ander. Op allebei heb ik GTA Vice City. Als ik dan de Save Files wil kopiëren van de een naar de ander en ik start hem op de computer op waar ik net die save file op heb gezet, dan zegt hij in Vice City gewoon bij allemaal: Save File 1 not present. Dit is niet altijd, maar af en toe. Hoe kan dit??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2009 Hallo Allemaal, Ik heb 2 computers, de ene keer gebruik ik de een en de andere keer de ander. Op allebei heb ik GTA Vice City. Als ik dan de Save Files wil kopiëren van de een naar de ander en ik start hem op de computer op waar ik net die save file op heb gezet, dan zegt hij in Vice City gewoon bij allemaal: Save File 1 not present. Dit is niet altijd, maar af en toe. Hoe kan dit??? Misschien heb je niet save file nummer 1 gekopieerd maar een andere? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2009 Kijk of in het mapje Vice City User Files je GTAVCsf1.b goed staat, dan zou ie het gewoon moeten doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.