Dieko Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Hey beste mensen! Ik heb mijn D schijf helemaal geformatteerd. Daar zat ook een programma op. Daarna wou ik het programma opnieuw installeren, maar dat kon niet want er stond dat de programma al was geïnstalleerd. Ik heb dus alle keys en overige bestanden van Cyberlink powerdirector verwijderd. Maar er komt dus bij de installatie te staan dat het programma nog steeds geïnstalleerd is. Wie kan mij helpen om dit op te lossen? Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Download Ccleaner. Daar zit een optie in om de register waarden van elk programma te verwijderen Reageren
Dieko Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Download Ccleaner. Daar zit een optie in om de register waarden van elk programma te verwijderen Ik heb Ccleaner al daarvoor gebruikt. Het helpt nog steeds niet. Reageren
.Senne Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Zelf de waarden van PowerDirector uit het register halen met start>uitvoeren>regedit? Wel opletten dat je niet teveel verwijdert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.