Jump to content

Grafische Kaart Driver


propje400

Recommended Posts

Goejedag, ik dacht laat ik met mijn vraag hier verder gaan, want het gaat niet meer of hardware.

ik heb een nieuwe EN9600GT van ASUS gekocht, de driver die hierbij zit wil niet starten met win 7.

als ik de setup start, laad hij een paar seconden en gebeurt er niets, hij laad wel op mijn laptop met vista.

Verder heb ik al een andere driver op NVIDIA gedownload, deze is goed geinstalleert, maar ook hierbij krijg ik geen beeld als ik de D-Sub kabel van mijn monitor in de videokaart stop. ik heb nu beeld via mijn moederbord. Toevallig iemand die dit probleem kent en het heeft kunnen oplossen? ik zou er nogal blij mee zijn.A

Als ik ook hier geen oplossing krijg ga ik toch maar met mijn pc en al naar de winkel waar ik hem gekocht heb.

Hier een afbeelding van de kaart

ik heb verder geen kabels eraan zitten, alleen dePCI express-sleuf. volgens de gebruiksaanwijzing hoefden er ook geen andere dingen aan worden gesloten.

er zit wel een kabel bij genaamt "Internal S/PDIF calbe" maar deze is alleen te gebruiken als je een tv erop wilt aansluiten.

Alvast bedankt als je me verder kunt helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel de driver van de Asus site plukken hè. En niet van de Nvidia site. 0_0Klik.

slaat nergens op, ik kan ook gewoon mijn drivers van de ati afhalen terwijl ik een msi heb

Meh, mijn oude graka deed het niet toen ik via de Nvidia site een driver downloadde.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel de driver van de Asus site plukken hè. En niet van de Nvidia site. 0_0Klik.

slaat nergens op, ik kan ook gewoon mijn drivers van de ati afhalen terwijl ik een msi heb

Meh, mijn oude graka deed het niet toen ik via de Nvidia site een driver downloadde.

raar, want toen ik er een op asus downloaden, en hem wou opslaan op mijn desktop, krijg ik de waarschuwing, deze map bestaat al, :schater:

Dus ik had precies dezelfde driver van de NVIDIA site.

Waarschijnlijk ligt het toch aan de andere hardware van mijn pc, dus ik ga toch maar naar de winkel.

Maar toch bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...