Jump to content

Vice city


*MARCO*

Recommended Posts

Toen ik vice city voor het eerst zag dacht ik natuurlijk in de eerste instantie:WOW!

Het is heust wel een leuk spel hoor maar als je bijvoorbeeld in het water rijdt,dan ben je gelijk de pijp uit.Bij gta sanandreas is deze blooper gelukkig nog recht gezet.Alle gta spellen zijn wel leuk,ze komen wel op het zelfde neer maar je kan natuurlijk ook gewoon lekker door de stad rondrijden.Natuurlijk,de nieuwste is altijd het leukst.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind niet dat alle gta's dezelfde inbreng hebben en dat ze op hetzelfde neerkomen iedere gta heeft weer iets specefieks VC had de jaren 80 en de SA had de nineteens, met als doel je bewegen echt vrijheid heb je denk ik niet want je zat toch weer vast op een eiland en je moest weer missies doen. Als R* echt vrijheid erin had willen werken dat had je je vrij over ieder eiland kunnen bewegen.

maar ik vind echt niet dat ze op elkaar lijken, daar ben ik het niet mee eens

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
In de echte wereld is het ook zo als je hoog wil komen en goed wil verdienen.

Je kan niet direct als miljonair of mafiabaas beginnen, dat is dan heel saai.

volledig gelijk daarin, zommige mensen downloaden als ze het spel geinstalld hebben gelijk een trainer en hebben dan binnen een uurtje alle missies uitgespeeld, dan ben je echt lame...

Link to comment
Delen op andere websites

In de echte wereld is het ook zo als je hoog wil komen en goed wil verdienen.

Je kan niet direct als miljonair of mafiabaas beginnen, dat is dan heel saai.

volledig gelijk daarin, zommige mensen downloaden als ze het spel geinstalld hebben gelijk een trainer en hebben dan binnen een uurtje alle missies uitgespeeld, dan ben je echt lame...

Ja,dan doe je toch (net zoals ik) ewoon een savegame met cheats en trainers en de andere niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...