Jump to content

SA One Time Only's

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het niet zo dat je alleen in de laatste missie "The End of the Line" een S.W.A.T. kunt krijgen?

En als ik na de missie "Are You Going to San Fierro?" de Mothership van The Truth in een garage plaats, veranderd de paintjob en verdwijnen de hippie kleuren. Dit gebeurt niet altijd, maar soms.

Wat wel altijd gebeurt is dat als de Mothership in de garage staat en ik de missie Riot doe, hij daarna gewoon weg is. Is dat bij jullie ook...?

Geplaatst:

Bestond er niet al zo'n topic als dit? Edit: http://www.gtaforum.nl/topic/80450-missie-voertuigen/

Ontopic: Gele Burrito in de missie Mike Toreno.

De Burrito kan je op straat vinden, maar deze heeft nooit een gele kleur en kan je ook niet modden bij de TransFender.

Wist niet dat zoiets bestond en blijkbaar is het niet levendig meer, zal in ieder geval de voertuigen al overnemen :7 .

De SWAT klopt wel Dead-Lemon, maaar die verdwijnt nadat je hem in je garage hebt gestopt, heb ik altijd.

Dat van de Mothership in Riot ook wel denk ik, die verdween bij mij ook, dus dat ken ik wel...

Geplaatst:

De witte Feltzer uit End of the Line is brandvrij.

Ben ik al zo vaak tegengekomen en toch vergeet ik hem :puh: , die komt er in ieder geval zeker bij.

Geplaatst:

Ik heb eventjes main.scm doorgeploegd. Ben nu net na de missies van Catalina:

• De Greenwood uit Drive-By is versterkt. (1450 health, terwijl normale auto's 1000 hebben)
  • De Voodoo uit Drive-Thru heeft een health van maar liefst 3000. Sweet's Greenwood heeft hier een health van 3100.
  • De Sentinels die je in de missie Sweet's Girl achter je aan krijgt, hebben een health van maar liefst 2500.
  • Volgens main.scm zou je auto (Maakt niet uit welke, als je er maar inzit) 2000 health krijgen, als je ermee aankomt bij het warenhuis in de missie Gray Imports. (Kan iemand bevestigen?)
  • Ryder's Picador heeft in de missie Catalyst een health van 2000. Als je achter op de trein staat heeft ie staat een health van 5000!
  • De Forklift uit Robbing Uncle's Sam heeft een health van 3000. En als je bij het warenhuis aankomt zal de Mule een health van 2500 krijgen. Ook hebben de twee Patriots uit de missie een health van 1300.
  • De Sanchez uit Wrong Side of the Roads heeft een health van maar liefst 10000, echter als je de missie faalt of haalt zal hij weer een health van 1000 krijgen.
  • De Pony uit Life's a Beach heeft een health van 5000.
  • De Police Maverick uit Reuniting the Families heeft een health van 2000.
  • De Tanker Trailer uit Tanker Commander heeft een health van 1250, maar daar heb je niet veel aan denk ik. :7
  • De Quad waar je op zit in Local Liquor Store heeft een health van 1500.
  • De auto waarmee je aankomt bij de Betting Shop in Against All Odds krijgt een health van 1500.

En dan heb ik enkel nog gekeken naar de health en niet naar de brandvrij enzovoort. :puh:

Geplaatst:

Ik heb eventjes main.scm doorgeploegd. Ben nu net na de missies van Catalina:

• De Greenwood uit Drive-By is versterkt. (1450 health, terwijl normale auto's 1000 hebben)
  • De Voodoo uit Drive-Thru heeft een health van maar liefst 3000. Sweet's Greenwood heeft hier een health van 3100.
  • De Sentinels die je in de missie Sweet's Girl achter je aan krijgt, hebben een health van maar liefst 2500.
  • Volgens main.scm zou je auto (Maakt niet uit welke, als je er maar inzit) 2000 health krijgen, als je ermee aankomt bij het warenhuis in de missie Gray Imports. (Kan iemand bevestigen?)
  • Ryder's Picador heeft in de missie Catalyst een health van 2000. Als je achter op de trein staat heeft ie staat een health van 5000!
  • De Forklift uit Robbing Uncle's Sam heeft een health van 3000. En als je bij het warenhuis aankomt zal de Mule een health van 2500 krijgen. Ook hebben de twee Patriots uit de missie een health van 1300.
  • De Sanchez uit Wrong Side of the Roads heeft een health van maar liefst 10000, echter als je de missie faalt of haalt zal hij weer een health van 1000 krijgen.
  • De Pony uit Life's a Beach heeft een health van 5000.
  • De Police Maverick uit Reuniting the Families heeft een health van 2000.
  • De Tanker Trailer uit Tanker Commander heeft een health van 1250, maar daar heb je niet veel aan denk ik. :7
  • De Quad waar je op zit in Local Liquor Store heeft een health van 1500.
  • De auto waarmee je aankomt bij de Betting Shop in Against All Odds krijgt een health van 1500.

En dan heb ik enkel nog gekeken naar de health en niet naar de brandvrij enzovoort. :puh:

Allemaal wel mooi maar die Picador kan je toch niet vastkrijgen en die Sanchez is zo goed als waardeloos aangezien zijn Health zo goed als direct terugvalt,aanpassen doe ik wel woensdag, heb er nu geen tijd voor ;) .

Geplaatst:

Allemaal wel mooi maar die Picador kan je toch niet vastkrijgen

Ik heb niks gevonden wat er op wijst dat de Picador zijn oude health weer terug krijgt nadat je van de trein gestapt bent. Dus die 5000 health houd je denk ik gewoon. ;)

Geplaatst:

Allemaal wel mooi maar die Picador kan je toch niet vastkrijgen

Ik heb niks gevonden wat er op wijst dat de Picador zijn oude health weer terug krijgt nadat je van de trein gestapt bent. Dus die 5000 health houd je denk ik gewoon. ;)

Dan moet dat gecheckt worden :7 , met hoeveel Damage komt zo'n Health overeen? :7

Anders gezegt, hoeveel keren moet ik op een wagen met 5000 schieten in vergelijking met eentje van 1000 om het te testen :puh: .

Geplaatst: (bewerkt)

Neem een Sawn-Off Shotgun en een oneindig kogels cheat, dan ondek je vast wel verschil. :puh:

Jammer dat ik net die missie heb voltooid, iets voor morgen dus, eventjes die missie herspelen :puh: .

Edit: Special Healths zakken terug naar gewoon na missie's falen of afmaken.

Bewerkt: door Hearv94
  • 3 weken later...
Geplaatst:

-Bumpje-

In Los Sepulcros staat er een Zwart met Blauwe Greenwood klaar, je moet er wel de deur van af slaan als je hem zou willen stelen en je zal de missie falen... OTO?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik mis nog een hele hoop nummerplaten, maar tegelijkertijd zet ik een hoop vraagtekens bij deze (nutteloze?) informatie. Het is natuurlijk leuk als je zo'n wagen bestuurt met een speciale nummerplaat, maar zodra die in een garage heeft gestaan van een safehouse blijft er van dat nummerbord niets meer over. En dan blijven er nog maar twee over die altijd beschikbaar zijn (ook ná Pier 69), namelijk de Picador en de Greenwood.

Tips voor nummerplaten: de Gendale van Big Smoke, de Tampa in Nines and AK's, de Buffalo van Eddie en de Windsor uit A Home in the Hills. Alleen van die laatste heb ik nog steeds niet begrepen wat die betekent, de betekenis van de nummerplaat van Big Smoke vergt enige kennis van de Engelse taal. Maar ik ga niet teveel verklappen anders heb je niets om uit te zoeken. :engel:

Daarnaast zet ik vraagtekens bij dit hele topic, ten eerste is dit niet het eerste topic hierover en ten tweede bevatten andere topics veel meer info. Dus eigenlijk loop je achter de feiten aan, heb je misschien andere info die niet in andere topics staan. Het zou mooi zijn als in 1x alle info tezamen komt, anders lijkt het wéér op een bijeen geraapt zooitje. :7 Daarnaast vind ik de begin-post als verzameling van informatie niet gebruiksvriendelijk qua leesbaarheid en naslagwerk. Kijk eens of een tabel, uitlijnen of lijst beter staat en denk ook eens aan chronologie qua verhaallijn.

Edit: Als je van dit topic ook echt een mooi verzorgd topic kan maken die qua volledigheid andere topics kan overtreffen zal ik het overwegen om dit topic tussen de Great Topics te plaatsen.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Bedankt voor de tips _KoE_, had alleen nog nooit dergelijk topic gezien...

Even opzoeken wat er an op die nummerplaten staat want van de Windsor was ik me niet bewust :7 .

Het opstelln van een tabel werd in het IV-topic verzorgd door een moderator enkel klopten daar precies iets niet met de BB en over het OTO-wezen in SA: het klopt dat heb ik net ook even ervaren maar het blijven de zeldzame auto's, wat je wel kan hebben zijn Fireproof's en de dergelijke, die hebben wel hun nut.

Geplaatst:

Zoek en gij zult vinden; gebruik de (geavanceerde) zoekfunctie, zoek niet alleen in de SA fora en ik denk dat met een zoekfunctie als 'unique', 'uniek', 'voertuig' en 'vehicle' en combinaties hiervan meer topics zal opleveren. Ik meende dat er in het WikiGTA subforum ook ergens nog een topic moest staan met veel informatie, maak daar gebruik van.

Tabellen zijn niet allemaal correct omgezet nadat dit forum van software is veranderd. Inmiddels is deze verandering al gebeurd en kan je gewoon zelf een tabel aanmaken met de huidige beschikbare BB-codes. Je kan altijd aankloppen als je hulp nodig hebt. Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...