Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik bedoel dit niet negatief over jouw signature, maar kan je het op een kleine resolutie zetten volgende keer? Anders duurt het laden te lang. :zz:

Geplaatst:

En dan nog onderscheidt maken van die 2 pixels van de maan of die 4 pixels van de aarde? :puh:

Ik vind hem super gelukt! ALleen de text: 'who's next' vind ik niet helemaal bij het geheel passen.

Geplaatst:

Ik bedoel dit niet negatief over jouw signature, maar kan je het op een kleine resolutie zetten volgende keer? Anders duurt het laden te lang. :zz:

Het is geen signature.

Ik vind hem super gelukt! ALleen de text: 'who's next' vind ik niet helemaal bij het geheel passen.

Ik heb de text 'Who's next' genomen omdat ik aan wilde sluiten bij het thema 2012. Je ziet in het plaatje een planeet die explodeerd. De text betekend, Wie is de volgende? Hiermee bedoel ik, welke planeet ontploft hierna? Zijn wij dat?

Ik wilde het een beetje misterieus maken :puh:

En dan nog onderscheidt maken van die 2 pixels van de maan of die 4 pixels van de aarde? :puh:

Hoebedoel je? XD (A)

Geplaatst:

Ik heb de text 'Who's next' genomen omdat ik aan wilde sluiten bij het thema 2012. Je ziet in het plaatje een planeet die explodeerd. De text betekend, Wie is de volgende? Hiermee bedoel ik, welke planeet ontploft hierna? Zijn wij dat?

Ik wilde het een beetje misterieus maken :puh:

Mjah, de tekst zelf vind ik wel goed, maar het font mag anders. Iets strakker. Dat bedoelt flippie ook denk ik.

Hoebedoel je? XD (A)

Dat was als reactie op Ottoman, zo te zien.

Ik vind het een prachtig werkje, ik zie geen rare dingen die niet zouden kunnen ofzo, het ziet er vrij realistisch uit. Ik moet zeggen dat je alleen met de tweede render (flare) al ver bent met de explosie, maar je hebt toch maar mooi aan elkaar genaaid. ^_^

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ziet er goed uit, vette effecten gebruikt over de hele sig en ook de lens heeft een mooi effect. Probeer alleen nog wat lichteffecten toe te toevoegen, nu is het een beetje onrealistisch vooral op de achtergrond. Kwak er nog wat brushes bij en speel nog een beetje met de belichting. +1 :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...