RRGangstertje Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 (bewerkt) ik wil copcar alleen voor cops. ik wil dat ze erruit gaan als ze geen cop zijn. dit is mijn ding wat ik heb gemaakt. if (IsACopCar(vehicleid) && !ispassenger) { if (gTeam[playerid] == 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "You have entered a police cruiser"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "You are not a cop!"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); } } ik weet niet hoe ik het moet fixen. want hij zegt wel: you are not a cop! maar ik kan gewoon rijden. Bewerkt: 8 december 2009 door RRGangstertje Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 (bewerkt) Dat heb je zeker in OnPlayerEnterVehicle gezet? Zet het in OnPlayerStateChange. public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Hier jouw script } return 1; } Bewerkt: 8 december 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.