Basssss Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Heel vreemd misschien, ik wil ook niet gelijk DYOM de schuld geven, maar het is toch best raar. En als ik hem opnieuw opstart freezed ie nadat DYOM geladen is. (Na de laadbalk dus) Dit gebeurde er: 1. Een uurtje geleden startte ik DYOM op en laadde m'n missie. 2. Ik test m'n missie eventjes met Play Mission. 3. Ik zie foutjes, die ga ik verbeteren: 4. Ik verbeter het pad van een actor met Edit Actor. 5. Ik zet een paar objecten achter de goede objective met Spawn Object. 6. Ik zet een actor achter de goede objective met Spawn Actor. 7. Ik test nogmaals, de missiebugs zijn nu verholpen. 8. Ik plaats twee extra actors. FBI skin, SMG als wapen, gedrag is Enemy -> Normal. 9. Ik plaats drie Hydra's ergens in de lucht, met behulp van Add Object. 10. Object word na elke plaatsing van Hydra verplaatst naar de volgende plek. 11. Elke Hydra heeft 2500 health. 12. Bij elke Hydra spawn ik een actor met een SWAT skin. 13. Elke actor heeft geen wapen, Sit in Car animatie als Driver en Attack Player als gedrag. 14. Bij de laatste Hydra staat geen actor, maar een objective actor met dezelfde opties als de gewone actors. 15. De objective actor heeft Kill All Enemies op On staan. 16. Ik selecteer een checkpoint ruim twintig objectives eerder, omdat er anders problemen zijn met objecten. 17. Ik gebruik Play After Selected. 18. De speler spawnt in de checkpoints en de daarop volgende cutscenes beginnen. 19. Na de cutscenes, valt DYOM weg naar het bureaublad. 20. Officieel zouden na de cutscenes actors moeten spawnen. Onder andere ook de actors van punt 5 en punt 7. 21. Ik start DYOM op, na het laden loopt ie vast. Na nog twee keer proberen hetzelfde. Ondertussen heb ik heel vaak opgeslagen, dus veel zou ik niet kwijt zijn. Ik heb zelfs nog een backup op de externe harde schijf staan, al mist daar wel alles wat ik vandaag gedaan heb. Ik heb geen flauw idee waardoor het komt. Het gebeurd zo plots. Ik heb zelfs een ander Cleoscriptje al uitgeschakeld, maar dat hielp ook niet. Kan iemand helpen? Ik zou heel graag mijn missie willen afmaken. Alvast bedankt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Loopt SA vast na het laden? Of loopt de missie vast na het laden? Daarmee bedoel ik, crasht het spel al zodra je DYOM uit de lijst selecteert, of pas als je de missie in DYOM wil laden? Dit is natuurlijk een essentieel verschil... Reageren
Basssss Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Ik start San Andreas op, kies New Game, kies DYOM, laadbalk loopt tot eind, ik zie CJ spawnen met zicht op OG Loc's huis, daarna is spel gefreezed en ik blijf OG Loc's huis zien met CJ ervoor. Reageren
Basssss Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Freezeprobleem is opgelost, maar m'n missie crasht nog wel steeds op hetzelfde moment als dat de eerste crash was. Ik kan je wel eventjes de twee DYOM's opsturen als dat nodig is. (De crashende missie + de backup waarin ie niet crasht.) Reageren
Basssss Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Hulp aub? Het gaat wel om een inzendig voor het contest. Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Hulp aub? Het gaat wel om een inzendig voor het contest. Als je ze even beide upload naar dyom.gtagames.nl kunnen we er naar kijken (even in de beschrijving opnemen dat het om een testversie gaat met een bug, voor anaylse. En daarna hier natuurlijk even de links plaatsen . Reageren
Basssss Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2009 (bewerkt) Via SolidFiles wil het ook. Heb ik tenminste minder kans op dieven. Edit: DYOM1 is de oude backup en DYOM2 is de crashende versie. Edit2: Foute link is weg, om toch dieven te voorkomen. Bewerkt: 18 december 2009 door Basssss Reageren
PatrickW Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Ik denk dat er iets is misgegaan bij het inpakken, want deze twee files zijn volledig tot op de laatste byte identiek. Het enige verschil is de filename. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Nu moet er wel verschil in zitten, heb er extra goed op gelet. Bewerkt: 18 december 2009 door Basssss Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Een Hydra door een (objective) actor laten besturen is helaas niet ondersteund door deze versie, daar zijn aparte opcodes voor. Dit hebben we niet ingebouwd. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Geld dat enkel voor de Hydra of geld het ook voor de Rustler, de Hunter, de Seasparrow en eventueel de Rhino? Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 We hebben niet alle voertuigen getest, maar ik vermoed dat die wel werken. De hydra is afwijkend, omdat die in de SCM een eigen set met opcodes heeft om die te laten vliegen. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Oke, heel erg bedankt. Nog een laatste vraag: Verdwijnt de bug als ik de Hydra-actors eruit haal of moet ik met de backup verder gaan? Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Als je de hydra's verwijderd, zou je er gewoon mee verder moeten kunnen gaan Reageren
Basssss Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2009 (bewerkt) Heel erg bedankt, jullie zijn beide top! Edit: Werkt niet, hij valt nog steeds weg. Nouja, dan ga ik wel verder vanuit m'n backup... Bewerkt: 19 december 2009 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.