Jump to content

Probleem: beeldstuurrprogramma reageert nie D:


rakker126

Recommended Posts

Heel vreemd, maar als ik MW 2 op deze pc opstart (waarbij hij het gemakkelijk zou moeten doen) speelt hij enkele seconden, het beeld word zwart, weer enkele seconden enzv. na een paar keer crasht hij definitief en geeft de melding beeldschermstuurporgramma reageert niet.

Ik heb al:

- drivers grafische kaart geupdate

- Mij op mijn hoofdje gekrabd

- nvlddmkm!!!!1

- Lagere resoluties geprobeerd

- Laagste instellingen

- Computer door het raam gooien.

We weten echt niet hoe we verder kunnen, dus hebben jullie hoe een goed idee? Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had ik ook, alleen gebeurde het dan alleen om de drie uur ofzo.

Als ik mijn GTA afsloot kreeg ik ook die melding. me vid-kaart is ruim genoeg.

Een paar weken geleden is mijn dure laptopje ook nog gecrasht :(

Gta-kneusje.

Sorry ik kan je hier niet mee helpen.

>>> Door Thundercover: Als je de topic starter niet kan helpen, heeft het weinig zin om te posten.<<<

Post je specs eens.

Deze kan je zien door op Start -> Uitvoeren... en dan typ je DXdiag :cya:

Ps: Heb je echt je computer door het raam gegooid? :7 Dan heeft het niet zo'n veel zin om je daar nog op je hoofd om te krabben :bonk:

EDIT:

:puh: heeft ie toch wat aan mijn post gehad.

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het nadat ik uit school kom meteen proberen. ik laat dan wel horen of het werkt :*D

Alvast bedankt! :bier:

EDIT: Ik heb al de nieuwste versie van directX dus wil de installer van directx niks doen. (gedownload van de officiele microsoft website)

Over het herinstalleren van directX. Ik kan geen enkele manier vinden om directX te deinstalleren. heeft iemand misschien een andere oplossing?????? wij zijn ten einde raad. Deze crash gebeurt ook wel eens bij andere spellen dan mw2, maar dan minder snel.

De foutmelding die we dan te zien krijgen nadat we het spel met ctrl alt del moeten afsluiten is als volgt: Beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld.

HELP!

zou dit misschien een oplossing zijn? http://www.technologyquestions.com/technology/windows-vista/57075-display-driver-nvlddmkm-stopped-responding-fix.html

Edit3: heb bovenstaande fix geprobeerd. de situatie lijkt nu wel beter te gaan. na ongeveer 10 keer uitvallen en herstellen crashed het spel nu. nog steed de driehoek rechtonderin het scherm met de foutmelding :N

Iemand ideeën?

Bewerkt: door rakkie20
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...