BoerBanaan Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 (bewerkt) Banaan vs Halleuh Onderwerp: Games Soort design: Signature Size design: 450x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: 3 dagen de tijd als je hebt aangegeven mee te doen Opmerking: Succes ______________________________________________________________________________________________________________________________________ Banaan: ______________________________________________________________________________________________________________________________________ Halleuh: Bewerkt: 9 december 2009 door BanaanDaan
Jesperkaj Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 (bewerkt) Laat Halleuh hem maar doen, aangezien niemand bij zijn vorige battle is opkomen dagen. Bewerkt: 8 december 2009 door Jesperkaj
BoerBanaan Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2009 (bewerkt) Zou ik mee mogen doen? :$ Oke is goed, Vrijdag moet je je signature ingeleverd hebben Bewerkt: 8 december 2009 door BanaanDaan
Royboow Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 BanaanDaan: Een mooie sig, alleen vind ik de effecten wat raar, bij jou vorige sigs zaten er mooie effecten in die ik hier niet in terug zie. Je heb een mooie render uitgekozen alleen weet ik niet of die nou van MW2 is, je hebt het MW2 logo mooi in de BG laten opkomen aan de linkerkant schuinboven het logo dat goed zichtbaar is. Rate: 7.8/10 Halleuh: Je achtergrond is mooi gesmudged, rondom je render is het ook mooi gesmudged, alleen is de sig erg leeg, Je stock laat je wel erg mooi uitkomen op deze manier. Rate: 6.5/10 Stem: BanaanDaan
Halleuh Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) Mijn sig is helemaal niet gesmudged En de leegte vind ik zelf ook meevallen, daardoor ook de afmetingen. Maar bedankt voor je tips Bewerkt: 10 december 2009 door Halleuh
lexus123 Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Mijn sig is helemaal niet gesmudged En de leegte vind ik zelf ook meevallen, daardoor ook de afmetingen. Maar bedankt voor je tips Niks gesmudged? Maja, mij stem gaat naar Halleu. Ik vind dat hij veel betere effecten gebruikt dan BanaanDaan. Zeer mooi licht effect onder andere. Bananarama heeft als het goed is alleen maar brushes erin geknald die niet bij de renders passen (leger met abstract). Ook zijn de renders wat raar. Een poppetje uit een WOII spel met de tekst 'Modern Warfare 2'. Hier klopt volgens mij iets niet...
.Antonio Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Trek maar niks van die gast aan Halleuh, door dat soort mensen verliezen de beste altijd hun competition. Mijn stem gaat overduidelijk naar Halleuh. Dit is omdat je bij hem duidelijk kan zien dat hij ervaren is met photoshop. Zijn sig is er niet zo eentje die je uit een tutorial maakt maar één waar je zelf effecten toevoegt en ook zelf dingen bedenkt om erbij te doen. Banaan doet juist precies het omgekeerde. Hij heeft waarschijnlijk een tutorial gevolgt/ gemaakt en heeft er niks van begrepen. Dan krijg je dit soort signatures. Natuurlijk begrijp ik wel dat hij onervaren is en daarom nog niet zulke mooie sigs maakt, maar hiermee win je sowieso geen battle. Stem; Halleuh
.Levi. Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Stem - Halleuh Komt voornamelijk omdat de compositie van zijn signature wat beter in elkaar steekt. De kleuren spreken mij in dit geval wat meer aan dan die van BanaanDaan. Ook is de belichting net even wat beter. Ik vind de effecten vergeleken je achtergrond die je er smooth opgezet hebt niet lekker mee vloeien alleen. Ook de render had misschien iets meer in het midden gekund of de size van je signature iets groter, maar dat is misschien een kwestie van smaak. Toch heb je naar mijn mening een betere signature neergezet. Succes nog beide!
BoerBanaan Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2009 (bewerkt) Trek maar niks van die gast aan Halleuh, door dat soort mensen verliezen de beste altijd hun competition. Mijn stem gaat overduidelijk naar Halleuh. Dit is omdat je bij hem duidelijk kan zien dat hij ervaren is met photoshop. Zijn sig is er niet zo eentje die je uit een tutorial maakt maar één waar je zelf effecten toevoegt en ook zelf dingen bedenkt om erbij te doen. Banaan doet juist precies het omgekeerde. Hij heeft waarschijnlijk een tutorial gevolgt/ gemaakt en heeft er niks van begrepen. Dan krijg je dit soort signatures. Natuurlijk begrijp ik wel dat hij onervaren is en daarom nog niet zulke mooie sigs maakt, maar hiermee win je sowieso geen battle. Stem; Halleuh Ik vind het erg jammer dat je me zo beoordeeld, want ik heb geen tutorial gevolgd en ik ben niet echt onervaren (Trouwens ik probeer hier niet mee te zeggen dat ik goed ben, maar ik heb toch al een tijdje ervaring) Bewerkt: 11 december 2009 door BanaanDaan
Jesperkaj Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Stem -- Halleuh Zijn signature spreekt me veel meer aan dan die van BanaanDaan. BanaanDaan heeft meer een 'probeersel' siganture gemaakt: twee keer dezelfde logo's gebruikt, van de render de opacity verlaagd en een paar standaard brushes met een texture (?) gebruikt. Halleuh heeft er meer tijd in gestopt, dat zie je zo. De smooth vloeit bij zijn signature niet al te goed mee, maar toch staat er een signature die ik best goed vind. Voor BanaanDaan: Ik zou als ik jou was toch maar wat goede tutorials volgen, want wat je nu heb gedaan is gewoon niet goed. (Zie wat ik eerder heb gezegd in deze post.)
BoerBanaan Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Stem -- Halleuh Zijn signature spreekt me veel meer aan dan die van BanaanDaan. BanaanDaan heeft meer een 'probeersel' siganture gemaakt: twee keer dezelfde logo's gebruikt, van de render de opacity verlaagd en een paar standaard brushes met een texture (?) gebruikt. Halleuh heeft er meer tijd in gestopt, dat zie je zo. De smooth vloeit bij zijn signature niet al te goed mee, maar toch staat er een signature die ik best goed vind. Voor BanaanDaan: Ik zou als ik jou was toch maar wat goede tutorials volgen, want wat je nu heb gedaan is gewoon niet goed. (Zie wat ik eerder heb gezegd in deze post.) Trouwens je stem geldt niet want vanaf vandaag kan je niet meer stemmen, bedankt voor je commentaar btw Wil je misschien een paar sites noemen waar ik beter kan leren signatures maken?
lexus123 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Stem -- Halleuh Zijn signature spreekt me veel meer aan dan die van BanaanDaan. BanaanDaan heeft meer een 'probeersel' siganture gemaakt: twee keer dezelfde logo's gebruikt, van de render de opacity verlaagd en een paar standaard brushes met een texture (?) gebruikt. Halleuh heeft er meer tijd in gestopt, dat zie je zo. De smooth vloeit bij zijn signature niet al te goed mee, maar toch staat er een signature die ik best goed vind. Voor BanaanDaan: Ik zou als ik jou was toch maar wat goede tutorials volgen, want wat je nu heb gedaan is gewoon niet goed. (Zie wat ik eerder heb gezegd in deze post.) Trouwens je stem geldt niet want vanaf vandaag kan je niet meer stemmen, bedankt voor je commentaar btw Wil je misschien een paar sites noemen waar ik beter kan leren signatures maken? KLIK of KLIK of KLIK
Recommended Posts