Jump to content

Jail-coords krijgen.


sean5874

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil graag een jail systeem maken. Ik zou daarom graag de coordinaten van de cel van het LSPD in Los Santos willen (dus zo dat je in de cel verschijnt). Dit lukt best, maar als ik de coordinaten uitprobeer, kom ik ergens hoog in de lucht uit, bij Montgomery ofzow en val dan keihard naar beneden. Ik denk dat het eraan ligt dat het in een interior is, en dat je daarom de coords niet kan krijgen, weet iemand hoe ik deze krijg? Als je het weet, reageer plz!

sean5874

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan het interior. Gebruik '/save' voor de coords en '/int' voor interior id. Je moet de speler dan eerst verplaatsen naar dat interior ID en daarna naar de coordinaten.

Nu ik heb ingeprogrammeerd dat de speler ook naar het interior wordt verplaatst, werkt het wel, maar het lukt niet om de player ín de cel te spawnen. Ik probeer hem erin te krijgen door de coords langzaam te verschuiven, maar de speler komt gewoon weer op de zelfde plek terecht als daarvoor. Hoe kan ik dit aanpassen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, en als goed is ben je ook een stukje naar voren geschoven. Daarom moet je dit ook doen als je voor de celdeur staat, dan schuift het command je namelijk de cel in. ;)

Het is gelukt, k heb nu de goede coords. Ik moet het multi-param gedeelte ff nog verder uitwerken. Bedankt voor de tip!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...