Jump to content

Rare melding

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hee forummers,

San Andreas deed al een week raar (niet werken) maar vandaag was het echt weird. Ik kreeg onderstaande melding.

Ook kan ik niets meer doen: Als ik de CD er in steek krijg ik de balkjes 'play GTA SA' en 'uninstall GTA SA'. En ik kan niet meer uninstallen, niet meer spelen, zelfs niet via programma's en onderdelen verwijderen..... Altijd krijg ik deze melding. Dan handmatig geprobeerd alle GTA SA files te verwijderen, geen verbetering..

Hulp?

PS. Onderstaande afbeelding geupload omdat sommigen anders weer gaan zeuren dat ik het spel illegaal zou hebben.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Geplaatst:

Klik. Dat bestand heb je nodig. Waarschijnlijk is die door een of ander iets verloren gegaan.

Open iets waarbij je een bestandspad kan invullen, Mijn Documenten bijvoorbeeld. Ga dan naar dit pad:

C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\PROFES~1\Runtime\10\50\intel32

Werkt. Daarin plaats je dat DLL bestand ;)

Klik. Dat bestand heb je nodig. Waarschijnlijk is die door een of ander iets verloren gegaan.

Open iets waarbij je een bestandspad kan invullen, Mijn Documenten bijvoorbeeld. Ga dan naar dit pad:

C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\PROFES~1\Runtime\10\50\intel32

Werkt. Daarin plaats je dat DLL bestand ;)

Bedoel je dat ik in C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\PROFES~1\Runtime\10\50\intel32 dat DLL-bestand moet invoeren?

En er zijn ook geen restanten meer van SA.

Melding :

Alle programma's zijn gesloten en internet is verbonden.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Geplaatst:

Ja, in die map prop je dat DLL bestand. En als je daarna nog niet kan unintstallen raad ik aan wat VWO-er zei, gebruik Revo Uninstaller eens.

Geplaatst:

Ja, in die map prop je dat DLL bestand. En als je daarna nog niet kan unintstallen raad ik aan wat VWO-er zei, gebruik Revo Uninstaller eens.

Geen van beiden werkt.

Ik ga eens contact opnemen met Rockstar Games als er hier niemand een oplossing heeft...

Geplaatst:

Op een of andere manier MOET het spel te verwijderen zijn. Door de uninstaller te gebruiken, of revo uninstaller, of de map verwijderden en registerwaardes, het moet kunnen. Ik kom morgen nog wel met wat details.

Of mischien heb je dat DLL-bestandje wel maar is die corrupt, ik kreeg ook een keer een melding op me SA over een DLL bestand, had ik met Ccleaner een register clean opgedraaid. probeer dat eens.

------

Sorry, dit gaat niet werken. Er staat dat ie het module niet kan vinden.

Sorry voor de waardeloze suggestie :7

Bewerkt: door coolnniek9

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...