MidnightMayhem Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 (bewerkt) We kennen het allemaal: lijstjes met onderwerpen als 'ik wil dat meisje zoenen' of 'ik wil verbeteren in wiskunde' maar ik ben eens benieuwd naar jullie lijstjes.. Regels : *1Bericht per persoon per week aub. Gebruik dit lijstje : [u][b]Wat ik nog wil doen dit schooljaar : [/b][/u] - - - - - - - - - Mijn lijstje : Wat ik nog wil doen dit schooljaar : - Een vriendin zoeken - Een tong draaien - Een nieuwe gsm kopen - PS3 kopen - Nieuw bed kopen Bewerkt: 14 februari 2010 door MidnightMayhem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woveriene Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 Wat ik nog wil doen dit schooljaar : -Robby a.k.a. fuffie ontmoeten [ NEXT WEEK ! ] -Merle ontmoeten -Vriendin krijgen -Hoop nieuwe sigs. maken -MW2 voor PS3 -Ipod Touch 8 GB kopen met camera Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 (bewerkt) Wat ik nog wil doen dit schooljaar : -Nieuwe TV kopen . -Mafia II en Red Dead Redemption kopen. -Zoals de hoofdpost wel zegt: betere punten op wiskunde . -Nieuwe muis voor PC kopen, deze zuigt nogal . Dat zijn huidige aandachtspunten . Bewerkt: 8 december 2009 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SnelheidsManiak Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 (bewerkt) Wat ik nog wil doen dit schooljaar: - Een vriendin krijgen (ik heb al iemand op het oog ) - Mijn HAVO diploma halen - Een nieuwe televisie kopen - Een nieuwe radio kopen - Een nieuwe GSM kopen (voorkeur gaat uit naar eentje met touchscreen ) - Een nieuwe MP-4 kopen (zelfde voorkeur als GSM) - Een baantje zoeken zodat ik geld kan verdienen om dit allemaal te kunnen betalen - Betere punten voor Wiskunde B en Natuurkunde halen. Bewerkt: 8 december 2009 door SnelheidsManiak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 [u][b]Wat ik nog wil doen dit schooljaar : [/b][/u] - Betere cijfers halen - Nieuwe harde schijf voor mn PC halen - Nieuwe monitor kopen - Opruimen - Nieuwe speakers kopen - Werk zoeken - - - Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 (bewerkt) Wat wil ik nog doen dit schooljaar - Verkering krijgen met de meid van wie ik houd. - CoD MW2 Kopen/Krijgen - Een beter leven krijgen - betere Cijfers Maarja dit allen zit er niet in, Oftewel ik ga een k*t nieuw jaar tegemoet ( Maarja ik leef al 14 jaar en elk jaar is 't 't zelfde liedje, Dus ben er aangewend ) Bewerkt: 8 december 2009 door GreyFox-Smurf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 Wat ik nog wil doen dit schooljaar : - Betere cijfer voor Duits & Nederlands - PS3 kopen. - Beter contact leggen met andere mensen. Zodat ik niet met dezelfde mensen zit opgescheept. - Een bijbaantje vinden dat bij me past. - Me #1 positie met wiskunde op school behouden. (Krijg je ervan als je alleen maar en 10 haarlt bij ieder Proefwerk voor wiskunde) - - - - Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 nou dan mijn lijstje -betere cijfers halen(heb van de laatste 7 SO's maar 2 voldoende volgens mij ) -leuker op school krijgen(mijn school is kut,er zijn saaie leraren maar onze school heefd dat overtroffen) -mijn record aan een stuk door gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 Wat ik nog wil doen dit schooljaar : -Betere cijfers halen voor Wiskunde -Gran Turismo 5 -Test Drive Unlimited 2 -Me ouders weer bij elkaar brengen -Over gaan naar de 4e -Vuurwerk uit Belgie halen met vrienden -Gezellig nieuw jaar hebben met heel me familie -/ -/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 Wat ik nog wil doen dit schooljaar : -Nieuwe TV kopen (dit weekend!!!) -Nieuwe game(s) voor PlayStation3 -Een keer iemand van me vriendelijst op de PlayStation3 in het echt ontmoeten. -Betere cijfers halen met Mens en Natuur en Mens en Maatschappij op school. - - - - - Meer komt nog! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 Eigenlijk heb ik dat hele lijstje niet nodig, het enige wat ik namelijk wil doen is gewoon een leuk leven hebben, ook dit school jaar weer, en daar zijn stoffelijke goederen niet voor nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 Eigenlijk heb ik dat hele lijstje niet nodig, het enige wat ik namelijk wil doen is gewoon een leuk leven hebben, ook dit school jaar weer, en daar zijn stoffelijke goederen niet voor nodig Weg met de materialistische maatschappij. Ik hoop op een geweldig feestje met nieuwjaar, en het ziet er naar uit dat dat ook zo gaat zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 Ik heb nog zoveel dingen te doen en dingen die ik wil doen, dat het gewoonweg niet op een lijst past. Maargoed, een paar van de belangrijkste dingen heb ik in een lijst gepropt; Wat ik nog wil doen dit schooljaar : - Een vriendin krijgen - Een encyclopedie reeks van wapens kopen of krijgen - Met een zeer goed rapport van de tweede naar de derde klas gaan - Napoleon: Total War als pre-order bestellen of de pre-order als cadeau krijgen - Een nieuwe computer kopen/krijgen - FIFA 10 voor de PS3 krijgen - Nieuwe kleren kopen (incl. schoenen), mijn huidige kleren worden te klein - Nieuwe Tennisspullen (O.A een nieuw tennisracket en nieuwe sportkleding & schoenen) - Een bijbaantje zoeken. Ik zat aan oppassen te denken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 (bewerkt) ... Heb dit deel even weggehaald: modtagje: >>> Door Jowx: Aangezien de rest nogal lastig zal worden kan ik je met trots vertellen dat bovenstaande gelukt is. Proficiat! Succes met onderstaande, verwacht er niet teveel van.. <<< Wat wil ik nog doen: - Computeren - Nieuwe gsm kopen - Scripten - Programmeren - Vriendin Krijgen - Vakantie hebben EDIT: Lijstje aangevuld na Vakantie hebben. EDIT 2: Even serieuzer gemaakt. Bewerkt: 11 december 2009 door megadreams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 Grappig dat iedereen een vriendin wil krijgen dit schooljaar? Is het een verplichting? Ben je niet stoer als je er geen hebt? No offence, maar zoiets komt vanzelf wel en je moet dat niet willen; het komt vanzelf wel op je af. Het enige wat je zou kunnen willen is misschien verkering met een meisje dat je toevallig nogal leuk vind, maar voor de rest is het een wazig doel omdat het nergens op slaat. [/lifelesson mode] Wat ik zelf wil doen: - Goeie cijfers halen, minstens een 7.5 gemiddeld staan - Veel werken en dus veel geld verdienen - Lekker chillen, uitgaan, whatever met vrienden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.