Fuffie Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Ik weet niet of ik hier goed zit maarja, als ik iemand wil inviten dan krijgt degene te zien dat hij niet in de host kan komen en als ik wordt invite kan ik ook niet worden toegelaten ? Ik heb versie 3.10 volgens mij > doeg. Reageren
woveriene Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Ik krijg als ik fuffie wil joinen This Game Session dont exist ofzow Echt , HULP NODIG ! Reageren
Mevin Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 (bewerkt) Ik neem aan voor de PC? En gebeurt dit altijd, of soms? Bewerkt: 13 december 2009 door Mevin Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 is jou router soms strickt? Reageren
Fuffie Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2009 is jou router soms strickt? Is voor de ps3 ik ga hem ff beneden aansluiten kijken hoe dat pokke ding reageert :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.