Jump to content

Ipod Touch restore help!


TZG

Recommended Posts

Ik wil mijn ipod restoren, ik wil gewoon alles erweer vanaf halen enzo, maar nu zegt Itunes dat de ipod is herstel modus is en dat je dat moet afmaken enzo. En dan gaat ie eindeloos de ipod voorbereiden op herstel, en dan zegt ie dat er zich een onbekende fout heeft vergedaan! En vervolgens blijft alleen het icoontje van de ipod stekker naar itunes in beeld staan! ik heb een groot probleem, wie helpt mij?!

TZG

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, het is best simpel:

Eerst en vooral start je je iPod op in DFU mode (al lijkt hij daarin al te staan, door het bericht dat je krijgt).

Dit doe je als volgt:

1) Connect je iPod aan je PC met je USB kabel en wacht even

2) Hou de power en home knop beiden ingedrukt tot je een geluidje hoort, en laat dan de power knop los

3) Wacht tot je een tweede geluid hoort en laat dan de home knop los

Het kan zijn dat bovenstaande niet meer nodig is, als je je iPod in je USB steekt en iTunes geeft een melding dat er een iPod in recovery mode is aangesloten.

Nu komt de tweede stap: ga naar deze map:

*jouw account*\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPod Software Updates

Daar zou je een .ipsw file moeten vinden als je ooit eens nieuwe firmware hebt gedownload voor je iPod. Indien dit niet het geval is kan ik je een download link geven, al ben ik niet 100% zeker of dat wel legaal is.

Dan ga je weer naar iTunes waarbij je iPod nog steeds verbonden is, en klik je op je iPod. Hou shift ingedrukt en klik op "herstellen (restore)", een venster komt tevoorschijn. Navigeer daar naar de map hierboven en dubbelklik op de .ipsw. Laat je iPod sudderen en wacht tot hij gaar is, dan zou het normaal gefixed moeten zijn. :)

Is het trouwens een iPod touch?

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, het is best simpel:

Eerst en vooral start je je iPod op in DFU mode (al lijkt hij daarin al te staan, door het bericht dat je krijgt).

Dit doe je als volgt:

1) Connect je iPod aan je PC met je USB kabel en wacht even

2) Hou de power en home knop beiden ingedrukt tot je een geluidje hoort, en laat dan de power knop los

3) Wacht tot je een tweede geluid hoort en laat dan de home knop los

Het kan zijn dat bovenstaande niet meer nodig is, als je je iPod in je USB steekt en iTunes geeft een melding dat er een iPod in recovery mode is aangesloten.

Nu komt de tweede stap: ga naar deze map:

*jouw account*\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPod Software Updates

Daar zou je een .ipsw file moeten vinden als je ooit eens nieuwe firmware hebt gedownload voor je iPod. Indien dit niet het geval is kan ik je een download link geven, al ben ik niet 100% zeker of dat wel legaal is.

Dan ga je weer naar iTunes waarbij je iPod nog steeds verbonden is, en klik je op je iPod. Hou shift ingedrukt en klik op "herstellen (restore)", een venster komt tevoorschijn. Navigeer daar naar de map hierboven en dubbelklik op de .ipsw. Laat je iPod sudderen en wacht tot hij gaar is, dan zou het normaal gefixed moeten zijn. :)

Is het trouwens een iPod touch?

Vriend, lees de titel van dit topic is :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook wel eens gehad, alleen toen leek het wel of mijn hele firmware weg was, stressig en irritant moment, vooral irritant voor diegene op msn, want ik was in de stress, maar dat terzijde.

Ik ging op youtube zoeken wat ik moest doen, en kwam dus op dezelfde manier uit als senne hierboven al vermelde. Ik had toen op youtube filmpjes gezocht, en die hielpen mij erg veel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...