Jump to content

kan je photoshop ook gratis downloaden ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik had een vraag:

Zou je photoshop ook gratis kunnen downloaden ?

Zoja heeft iemand dan een link naar de site waar ik photoshop gratis kan downloaden.

alvast bedankt ! :cya:

Geplaatst:

Dit soort vragen mogen niet op het forum

Ik denk dat hier een slotje opmoet, maarja... dat bepalen de moderators :7

Geplaatst:

Dit soort vragen mogen niet op het forum

Ik denk dat hier een slotje opmoet, maarja... dat bepalen de moderators :7

Slotje denk niet, denk dat het verplaatst word, maar een gratis photoshop is mogelijk, maar dat valt onder Warez en daar mag op dit forum niet over gepraat worden.

Geplaatst:

Je kan een gratis trial downloaden, je kan ook opzoek naar gelijkwaardige programma's.

Gimp is een programma waar je ook mooie signatures kan maken, maar de interface en mogelijkheden zijn toch wel vele minder dan met photoshop. Gimp is meer een uitgebreide versie van paint eigenlijk ;)

Maar je kan een trial downloaden dus, en die 30 dagen lang (legaal) gebruiken ;)

Geplaatst:

Je kan een gratis trial downloaden, je kan ook opzoek naar gelijkwaardige programma's.

Gimp is een programma waar je ook mooie signatures kan maken, maar de interface en mogelijkheden zijn toch wel vele minder dan met photoshop. Gimp is meer een uitgebreide versie van paint eigenlijk ;)

Maar je kan een trial downloaden dus, en die 30 dagen lang (legaal) gebruiken ;)

Of je tikt gewoon bij Google: ********* in, en zoekt? Zo heb ik de mijne ook gevonden :)

>>> Door .Levi.: Dit levert ook illegale versies op.<<<

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ja en nee!!

Ofwel moet je hem kopen maar je vraagt gratis

Dus een trial maar er bestaan manieren om het gratis te downloaden

>>> Door .Levi.: Het antwoord is al gegeven. Gelieve de volgende keer geen topics meer bumpen.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...