PrioX Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Hallo allemaal, Ik had een vraag: Zou je photoshop ook gratis kunnen downloaden ? Zoja heeft iemand dan een link naar de site waar ik photoshop gratis kan downloaden. alvast bedankt ! Reageren
.Corneria. Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 (bewerkt) Ik ken alleen maar een trial: Photoshop Bewerkt: 9 december 2009 door .Corneria. Reageren
Ghosty Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Of volledig, maar daar mag niet over worden gepraat. Reageren
woveriene Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Dit soort vragen mogen niet op het forum Ik denk dat hier een slotje opmoet, maarja... dat bepalen de moderators Reageren
Royboow Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Dit soort vragen mogen niet op het forum Ik denk dat hier een slotje opmoet, maarja... dat bepalen de moderators Slotje denk niet, denk dat het verplaatst word, maar een gratis photoshop is mogelijk, maar dat valt onder Warez en daar mag op dit forum niet over gepraat worden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Je kan een gratis trial downloaden, je kan ook opzoek naar gelijkwaardige programma's. Gimp is een programma waar je ook mooie signatures kan maken, maar de interface en mogelijkheden zijn toch wel vele minder dan met photoshop. Gimp is meer een uitgebreide versie van paint eigenlijk Maar je kan een trial downloaden dus, en die 30 dagen lang (legaal) gebruiken Reageren
Dakendak Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Je kan een gratis trial downloaden, je kan ook opzoek naar gelijkwaardige programma's. Gimp is een programma waar je ook mooie signatures kan maken, maar de interface en mogelijkheden zijn toch wel vele minder dan met photoshop. Gimp is meer een uitgebreide versie van paint eigenlijk Maar je kan een trial downloaden dus, en die 30 dagen lang (legaal) gebruiken Of je tikt gewoon bij Google: ********* in, en zoekt? Zo heb ik de mijne ook gevonden >>> Door .Levi.: Dit levert ook illegale versies op.<<< Reageren
PrioX Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2009 heel erg bedankt mensen voor de hulp. ik heb hem gevonden en ga hem nu downloaden Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ja en nee!! Ofwel moet je hem kopen maar je vraagt gratis Dus een trial maar er bestaan manieren om het gratis te downloaden >>> Door .Levi.: Het antwoord is al gegeven. Gelieve de volgende keer geen topics meer bumpen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.