p601k Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Is dit wat je bedoelt? ik heb iig nergens bewust aangezeten, alleen het chroom weggehaald en de vertexen ge-weld, die na het exporteren meteen weer loslaten De materialen komen zo van de originele Glendale Reageren
Beagle Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Probeer het percentage reflectie eens op 0 of 10-20 te zetten bij de primary en secundary material. Als je reflectie (wat chroom maak) weg wil halen, moet je dit op 0% zetten. Reageren
p601k Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2009 ik zie geen verschil, mn ramen zijn trouwens groen getint geworden in de voorste portieren enig idee trouwens waarom mn welds zichzelf weer afbreken bij het exporteren? ik kan de .max ook uploaden, misschien dat jij wel meteen een probleem ziet (als je daar tijd voor en zin in hebt) Reageren
p601k Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 misschien heb ik bedacht wat nou het probleem is: de scripts zijn uitgedokterd voor een oudere versie van 3dsmax. Ik heb versie 10. Ik heb op je site trouwens gelezen je tutorial gelezen over textureren, die weet ik in mijn versie ook niet toe te passen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.