Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Is dit wat je bedoelt? ik heb iig nergens bewust aangezeten, alleen het chroom weggehaald en de vertexen ge-weld, die na het exporteren meteen weer loslaten :{

De materialen komen zo van de originele Glendale

image1ob.th.jpg

Geplaatst:

Probeer het percentage reflectie eens op 0 of 10-20 te zetten bij de primary en secundary material. Als je reflectie (wat chroom maak) weg wil halen, moet je dit op 0% zetten.

Geplaatst:

ik zie geen verschil, mn ramen zijn trouwens groen getint geworden in de voorste portieren :? enig idee trouwens waarom mn welds zichzelf weer afbreken bij het exporteren? ik kan de .max ook uploaden, misschien dat jij wel meteen een probleem ziet (als je daar tijd voor en zin in hebt)

Geplaatst:

misschien heb ik bedacht wat nou het probleem is: de scripts zijn uitgedokterd voor een oudere versie van 3dsmax. Ik heb versie 10. Ik heb op je site trouwens gelezen je tutorial gelezen over textureren, die weet ik in mijn versie ook niet toe te passen :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...