Jump to content

vreemd probleem GTA IV + Live update


umit40

Recommended Posts

Hallo, een aantal maanden geleden heb ik GTA IV gekocht en uitgespeeld. Sinds 2 dagen geleden heb ik GTA IV opnieuw geinstalleerd met de laatste patch. Dus ik start het op, ik krijg de normale opstart en dan moet ik inloggen op LIVE. Dus ik doe dat, en dan haalt het mijn account op. Daarna vraagt live dat er een nieuwe (live) update beschikbaar is. Als ik nee kies word ik uitgelogd, en als ik ja kies probeert ie de update binnen te halen. Na een kort proces in de achtergrond (cmd) geeft gta iv een fout melding. ik gebruik windows vista. Voorheen had ik geen enkel probleem met live of met het spel. Ik heb trouwens geprobeerd om alles opnieuw te installeren, en handmatig de laaste update van LIVE ook te installeren. het werkt nog steeds niet. iemand met hetzelfde probleem? ik heb hulp nodig :( wil online spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, een aantal maanden geleden heb ik GTA IV gekocht en uitgespeeld. Sinds 2 dagen geleden heb ik GTA IV opnieuw geinstalleerd met de laatste patch. Dus ik start het op, ik krijg de normale opstart en dan moet ik inloggen op LIVE. Dus ik doe dat, en dan haalt het mijn account op. Daarna vraagt live dat er een nieuwe (live) update beschikbaar is. Als ik nee kies word ik uitgelogd, en als ik ja kies probeert ie de update binnen te halen. Na een kort proces in de achtergrond (cmd) geeft gta iv een fout melding. ik gebruik windows vista. Voorheen had ik geen enkel probleem met live of met het spel. Ik heb trouwens geprobeerd om alles opnieuw te installeren, en handmatig de laaste update van LIVE ook te installeren. het werkt nog steeds niet. iemand met hetzelfde probleem? ik heb hulp nodig :( wil online spelen

Probeer deze eens: http://updates.rockstargames.com/patches/gtaiv/GTAIV_MAINTENANCE_UPDATE_1004.rar :cya:

Ps wat vind je van m'n signature hieronder

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die patch al geinstalleerd. ik krijg nog steeds hetzelfde. Het rare is dat LIVE een programma uitvoert in de achtergrond met als doel

C:User/appdata/local/microsoft/xlive/update etc

daar loopt het vast, die bestand heb ik ook handmatig geinstalleerd. maar werkt niet:(

signature is mooi gemaakt, ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die patch al geinstalleerd. ik krijg nog steeds hetzelfde. Het rare is dat LIVE een programma uitvoert in de achtergrond met als doel

C:User/appdata/local/microsoft/xlive/update etc

daar loopt het vast, die bestand heb ik ook handmatig geinstalleerd. maar werkt niet:(

signature is mooi gemaakt, ;)

je zegt dat je een foutmelding krijgt. Als je precies weet welke foutmelding (bijvoorbeeld als deze foutmelding een code heeft) het is kan je dit googelen. Of post eens een screenshot. Als je zo'n foutmelding krijgt van "grand theft auto werkt niet meer" van microsoft heb je er niks aan.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

ja ik krijg de melding van gta werkt niet meer. dat is het enige wat ik krijg. ik wil gewoon af van die melding steeds dat er een nieuwe live update nodig is om verder te gaan. Waarom blijft ie dat herhalen terwijl ik de nieuwste updates zowel van gta zowel van live heb? is vreemd.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik krijg de melding van gta werkt niet meer. dat is het enige wat ik krijg. ik wil gewoon af van die melding steeds dat er een nieuwe live update nodig is om verder te gaan. Waarom blijft ie dat herhalen terwijl ik de nieuwste updates zowel van gta zowel van live heb? is vreemd.

en je wil echt multiplayer spelen, dat is dan een groot probleem. Ik zal als ik jou was ondertussen in gtaforums googlen ofzo.

:cya:

Edit: je kan misschien het best van al contact met 'games for windows live' zoeken.

Ik raad je eigenlijk ook aan om 'games for windows live' te verwijderen van de pc en volledig opnieuw te installeren. Maak zeker een backup van je live account! C:\Users\jouwnaam\AppData\Local\Microsoft\XLive\Content

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu aan het verwijderen, waarvoor is die map XLIVE eigenlijk? wat word er bewaard?

in die map zit jou account. DWZ dat hier al je gta4 achievements etc. in staan (ook van andere live games). Je account gegevens,... Gewoon bijhouden dus.

Is het ondertussen je probleem opgelost?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gewoon alles verwijdert dat te maken had met live games, en gta. Alles weer opnieuw geinstalleerd, gta iv via steam en de nieuwste Live. Het geeft weer hetzelfde aan, ik log in en het geeft aan dat er een nieuwe update is. Dus ik doe weer ja, en als ik effe uit spel ga naar windows dan zie ik die batchbestand weer open, lege cmd scherm. en dan laad er een setup en dan is alles weg. En daarna geeft het aan gta werkt niet meer. is er geen andere manier om online te spelen zonder al deze shit live en rockstar game shit? het is echt vervelend. Ik ben ook nog actief op andere gta forums, daar hebben ze dezelfde verteld maar geen concreet fix. :(

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gewoon alles verwijdert dat te maken had met live games, en gta. Alles weer opnieuw geinstalleerd, gta iv via steam en de nieuwste Live. Het geeft weer hetzelfde aan, ik log in en het geeft aan dat er een nieuwe update is. Dus ik doe weer ja, en als ik effe uit spel ga naar windows dan zie ik die batchbestand weer open, lege cmd scherm. en dan laad er een setup en dan is alles weg. En daarna geeft het aan gta werkt niet meer. is er geen andere manier om online te spelen zonder al deze shit live en rockstar game shit? het is echt vervelend. Ik ben ook nog actief op andere gta forums, daar hebben ze dezelfde verteld maar geen concreet fix. :(

Das wel klote... Het enigste wat je kunt doen is hopen dat er snel een nieuwe patch uitkomt! Bij de vorige updates liep alles normaal?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta iv alleen gespeeld op de 2de patch en dat was best lang geleden. eerste paar maanden van de release, daarne verwijdert. Maar als ik bij steam download, dan update ie automatisch de nieuwe patch. echt klote ja:(

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik heb het al vaker gedownload en geinstalleerd, maar blijft nog steeds vragen dat er een nieuwe live update is. Maar waarom probeert het programma dan de update te installeren dat is opgeslagen op C:users/..../xlive/content/update etc?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...