Jump to content

Scherm-probleem


Dakendak

Recommended Posts

Naja, niet dat het echt super schadelijk is, maar m'n scherm word altijd donkerder en lichter. Niet donker van zwart, maar net zoals je op je PSP de verlichting minder of meer doet. Hoe kan ik dit verhelpen?

Greetz(:sigaar:), Dakendak

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, niet dat het echt super schadelijk is, maar m'n scherm word altijd donkerder en lichter. Niet donker van zwart, maar net zoals je op je PSP de verlichting minder of meer doet. Hoe kan ik dit verhelpen?

Greetz(:sigaar:), Dakendak

Heb je een samsung? dan moet je dynamic Contrast uizetten. Dat pas de brightness namelijk aan aan je beeld, bij donkere games zal die lichter worden en bij buitenlucht zal die donkerder worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, niet dat het echt super schadelijk is, maar m'n scherm word altijd donkerder en lichter. Niet donker van zwart, maar net zoals je op je PSP de verlichting minder of meer doet. Hoe kan ik dit verhelpen?

Greetz(:sigaar:), Dakendak

Heb je een samsung? dan moet je dynamic Contrast uizetten. Dat pas de brightness namelijk aan aan je beeld, bij donkere games zal die lichter worden en bij buitenlucht zal die donkerder worden.

Juist andersom. Bij GTA IV bij mij wordt hij echt heel erg donker als het nacht is (zo donker dat ik amper iets kan zien), en bij licht wordt m'n scherm heel fel.

Als je toch een Samsung scherm hebt, zou ik hem op Internet stand doen, krijg je minder last van je ogen als je lappen tekst leest (ik dan).

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, niet dat het echt super schadelijk is, maar m'n scherm word altijd donkerder en lichter. Niet donker van zwart, maar net zoals je op je PSP de verlichting minder of meer doet. Hoe kan ik dit verhelpen?

Greetz(:sigaar:), Dakendak

Heb je een samsung? dan moet je dynamic Contrast uizetten. Dat pas de brightness namelijk aan aan je beeld, bij donkere games zal die lichter worden en bij buitenlucht zal die donkerder worden.

Juist andersom. Bij GTA IV bij mij wordt hij echt heel erg donker als het nacht is (zo donker dat ik amper iets kan zien), en bij licht wordt m'n scherm heel fel.

Als je toch een Samsung scherm hebt, zou ik hem op Internet stand doen, krijg je minder last van je ogen als je lappen tekst leest (ik dan).

De instellingen van een beeldscherm kunnen heel persoonlijk zijn ja, het is iig wel een aanrader om op zijn minst dynamisch contrast uit te zetten, zoals QinX al zei.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...