Faenty. Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 ik heb 2 vragen 1.kan je in de games van the episodes of liberty city kleren kopen?? 2.waar kan je in the lost and the damned je kleren verwisselen(als dat uberhaupt kan) Greetzz gtadean Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 1. Nee, je zal in EfLC geen kleding kunnen kopen. 2. In TLaD zal je geen andere kleding kunnen hebben, enkel dat pak, in TBoGT heb je wel vanaf het begin een aantal verschillende outfits . Reageren
Faenty. Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2009 in de trailers zie ik een pak dat helemaal zwart is ik kan die niet vinden(alleeen met verschillende stijlen of is dat die?) Reageren
PrioX Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 in de trailers zie ik een pak dat helemaal zwart is ik kan die niet vinden(alleeen met verschillende stijlen of is dat die?) ik denk dat je het pak van club management bedoelt dit pak krijg je als je de eerste keer club management doet Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Bij mij hing dat pak vanaf het begin al in m'n kast: Na de eerste missie ging ik me omkleden, en toen hing het er al. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.