Jump to content

Gta iv hack?


kevinkrs

Recommended Posts

Hoe kan je weten of het een hack is, want sommige mensen lopen snel of gaan moeilijk dood, omdat ze aan de andere kant van de wereldbol leven, en vandaar een hoge ping hebben. Dan is er moeilijk verbinding tussen jou computer, en die van die gene.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je weten of het een hack is, want sommige mensen lopen snel of gaan moeilijk dood, omdat ze aan de andere kant van de wereldbol leven, en vandaar een hoge ping hebben. Dan is er moeilijk verbinding tussen jou computer, en die van die gene.

Het was een soort van simple negaive trainer ofzoiets.

Er spawnen op free mode INEENS 80 mannetjes die op me zaten te schieten en de hacker achterna liepen.

Ik beschoot hem met 50 rocket launhers en nogsteets was hij niet dood.

Hij had alle wapens terweil ik had ingesteld alleen rocket en ak's.

Als dat niet hacken is weet ik het ook niet meer. :|

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste standaardtrainers werken (met de filecheckfix) ook gewoon in Free Mode (Player Match). Dus daarvoor moet je gewoon maar eens op een site als GTAGarage.com kijken. Daarnaast mogen trainers hier wel besproken worden, maar hacks die ook in de spelmodes buiten Free Mode werken laat ik niet toe. Deze irriteren namelijk de andere spelers (wat je normaal niet zou mogen hebben in Free Mode) en Rockstar heeft niets voor niets de Multiplayer beveiligd. Als iemand je irriteert d.m.v. hacks te gebruiken kan je hem een slechte gamersbeoordeling geven en een klacht indienen via Games for Windows LIVE (ga naar zijn profiel en klik daar op Gamersbeoordeling geven of Klacht indienen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...