kevinkrs Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Heey, ik was met een vriend gta iv multiplayer aan het spelen. En ik zag dat er iemand hackte. Weet er iemand hoe die hack heet?, ik zie namelijk geen werkende. Met vriendelijke groet, Kevin. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Over hacks mag er in dit forum niet gepraten worden. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Hoe kan je weten of het een hack is, want sommige mensen lopen snel of gaan moeilijk dood, omdat ze aan de andere kant van de wereldbol leven, en vandaar een hoge ping hebben. Dan is er moeilijk verbinding tussen jou computer, en die van die gene. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Over hacks mag er in dit forum niet gepraten worden. Dat mag echt wel hoor. Wat voor hack deed hij? Ging hij niet dood of wat? Reageren
JeGe Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Over hacks mag er in dit forum niet gepraten worden. Dat mag echt wel hoor. Wat voor hack deed hij? Ging hij niet dood of wat? Haha nee dat mag echt niet Reageren
kevinkrs Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Hoe kan je weten of het een hack is, want sommige mensen lopen snel of gaan moeilijk dood, omdat ze aan de andere kant van de wereldbol leven, en vandaar een hoge ping hebben. Dan is er moeilijk verbinding tussen jou computer, en die van die gene. Het was een soort van simple negaive trainer ofzoiets. Er spawnen op free mode INEENS 80 mannetjes die op me zaten te schieten en de hacker achterna liepen. Ik beschoot hem met 50 rocket launhers en nogsteets was hij niet dood. Hij had alle wapens terweil ik had ingesteld alleen rocket en ak's. Als dat niet hacken is weet ik het ook niet meer. :| Reageren
Shorty_D Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Dat is inderdaad een hack/mod/cheat die ik op de PC versie een hele tijd geleden ook had gebruikt. Die kan je vinden als je op google zoekt, verder zeg ik er niks over en NEE ook niet in een mailtje/pb. Reageren
jvj Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ik vind wel dat het in free mode of party mode mag, maar in een deathmatch gaat er toch over :o Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 De meeste standaardtrainers werken (met de filecheckfix) ook gewoon in Free Mode (Player Match). Dus daarvoor moet je gewoon maar eens op een site als GTAGarage.com kijken. Daarnaast mogen trainers hier wel besproken worden, maar hacks die ook in de spelmodes buiten Free Mode werken laat ik niet toe. Deze irriteren namelijk de andere spelers (wat je normaal niet zou mogen hebben in Free Mode) en Rockstar heeft niets voor niets de Multiplayer beveiligd. Als iemand je irriteert d.m.v. hacks te gebruiken kan je hem een slechte gamersbeoordeling geven en een klacht indienen via Games for Windows LIVE (ga naar zijn profiel en klik daar op Gamersbeoordeling geven of Klacht indienen). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.